تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاریس: دعوت از پوتین برای سفر به فرانسه به قوت خود باقی است

ژان موریس ریپر، سفیر فرانسه در روسیه در مصاحبه ای گفت سال آینده میلادی می‌تواند برای سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به فرانسه مطلوب باشد و دعوت پاریس از پوتین برای چنین سفری همچنان به قوت خود باقی است.

ریپر در مصاحبه با ریا نووستی گفت:مطمئنا این دعوت هنوز معتبر است. من فکر می‌کنم سال ۲۰۱۷ می‌تواند این سفر را با موفقیت رقم بزند زیرا ما سیصدمین سالگرد تشکیل سفارت اعظم پتر کبیر در پاریس را گرامی خواهیم داشت. این لحظه‌ ای است که روابط دیپلماتیک روسیه و فرانسه آغاز شد.

این در حالی است که چندی پیش پوتین سفرش به پاریس را که برای ۱۹ اکتبر برنامه ریزی شده بود به سبب تداخل زمانی لغو کرد اما همچنان از دیدار با فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه در زمانی که او راحت باشد استقبال کرد.

پوتین تاکید کرد که مساله سوریه در صدر دستور کار این سفر نبوده و این که فرانسه چندان در حل و فصل بحران سوریه دخیل نیست. همچنین رئیس جمهور فرانسه نیز گفت آماده بحث در خصوص مساله سوریه است.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاریس: دعوت از پوتین برای سفر به فرانسه به قوت خود باقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..