تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری شدید ارتش سوریه با تروریست ها در شمال غرب دمشق

ساعت24- درگیری شدید ارتش سوریه با گروه های تروریستی از جمله النصره در منطقه وادی بردی در شمال غرب دمشق برای ششمین روز متوالی ادامه دارد.

 ارتش سوریه از روز پنجشنبه گذشته عملیاتی را برای بیرون راندن و یا تسلیم شدن عناصر گروه های تروریستی از منطقه وادی بردی آغاز کرده است.

یک منبع آگاه در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد که عناصر گروه های تروریستی از پیوستن به روند آشتی و بیرون کردن جبهه النصره از این منطقه خودداری می کنند.
وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: عملیات ارتش سوریه در این منطقه زمانی شدت گرفت که تروریست ها چشمه فیجه که تامین کننده آب شهر دمشق است را تخریب و آب پایتخت را قطع کردند.
درگیری های ارتش سوریه با تروریست های النصره در اطراف دو شهرک حسینیه و بسیمه متمرکز است و نیروهای سوری در این منطقه شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده و یک انبار مهمات آن ها را نیز منهدم کردند.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری شدید ارتش سوریه با تروریست ها در شمال غرب دمشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..