تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش منتقمی به شایعه سرپرستی‌اش در پرسپولیس

واکنش منتقمی به شایعه سرپرستی‌اش در پرسپولیس

ورزش > لیگ برتر - قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس به شایعه سرپرستی‌اش در این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا؛ بهروز منتقمی درباره شایعه حضورش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، هیچ‌گونه صحبتی با من برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس نشده است. در وزارت ورزش و جوانان مسئولیت دارم و تمام فکرم این است مسئولیتی که به من واگذار شده است را به نحو احسن انجام بدهم.
وی افزود: تا جایی که من می‌دانم آقای طاهری عملکرد خوبی در باشگاه پرسپولیس داشته است و در وزارت ورزش هم همه بر این باورند که او به کارش به عنوان سرپرست باشگاه ادامه بدهد. بحث تغییر سرپرست باشگاه پرسپولیس فعلا مطرح نیست.
او درباره بازنشستگی علی‌اکبر طاهری هم گفت: در این موضوع نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی داشته باشم اما همان طور که گفتم، در وزارت ورزش و جوانان همه متفق‌القول بر این باورند که آقای طاهری به کارش ادامه بدهد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش منتقمی به شایعه سرپرستی‌اش در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..