تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمالی: مگر بازیکنم قتل کرده است؟

کد خبر: ۴۴۹۸۵۰

۶۷  بازدید

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با بیان اینکه بازیکن تیمش چهار سال محروم شده، نسبت به عدم اطلاع رسانی صحیح در این زمینه اعتراض کرد.

خبرگزاری ایسنا: دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی چندی پیش از  مثبت شدن دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتری فوتسال خبر داده بود.

کمالی سرمربی تیم لبنیات ارژن شیراز با بیان اینکه بازیکن این تیم بدون اینکه به باشگاه اعلام شود به مدت چهار سال از حضور در میادین فوتسال محروم شده است، توضیح داد: بعد از بازی با مقاومت البرز به قید قرعه از بازیکن ما تست دوپینگ گرفته شد و سپس مطلع شدیم جواب آن مثبت بوده است. اما متاسفانه هیچ اطلاعی به باشگاه نداده‌اند و به بازیکن هم گفته‌اند اگر موضوع را به کسی بگویی، محرومیتت را دو برابر می‌کنیم. بازیکن ما هم با مربی شخصی‌اش به جلسه بررسی رفته و نتوانسته از خودش دفاع کند. اگر موضوع را به باشگاه اعلام می‌کردند ما وکیل باشگاه را مسئول رسیدگی به پرونده می‌کردیم و قطعا این محرومیت شامل بازیکن ما نمی‌شد.

وی افزود: یکی از بهترین بازیکنان ما را چهار سال محروم کرده‌اند. این سنگین‌ترین محرومیت تاریخ فوتسال ایران است. متاسفانه ما زمانی به قضیه پی بردیم که حکم را صادر کرده بودند. مربی هم که با او به جلسه دفاع رفته بود، از خودش دفاع کرده و باعث شده بازیکن را چهار سال محروم کنند. به این حکم اعتراض شده اما بازیکنم هر چه تماس می‌گیرد به او می‌گویند فایده ای ندارد. با این حال تا یک ماه آینده منتظر اعلام حکم نهایی از سوی کمیته استیناف هستیم. بعضی افراد با قدرتی که دارند، از خودشان دفاع کرده و محرومیت را کم می کنند اما این بازیکن نتوانسته از خودش دفاع کند.

کمالی در پاسخ به این پرسش که آیا ماده ممنوعه در زمان حضور این بازیکن در تیم ارژن مصرف شده یا نه، اظهار کرد: این بازیکن در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات به ما اضافه شد و قبل از فصل توسط مربی بدنساز شخصی آن را مصرف کرده است و مربی که این ماده را به بازیکن داده، هیچ ارتباطی با باشگاه ندارد. البته بازیکن آنقدر ترسیده بود که هیچ چیز به ما نمی گفت چون به او گفته بودند اگر با کسی صحبت کنی، محرومیتت دو برابر می شود. من تنها این سوال را دارم و می خواهم پاسخ دهند که چرا نباید باشگاه را در جریان قرار می‌دادند؟ مگر بازیکنم قتل کرده بود که گفتند کسی نفهمد. ما از نبود این بازیکن واقعا ضرر کردیم. باید مربی‌اش را محروم می کردند. با محرومیت چهار ساله، این بازیکن باید دنبال کارگری برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمالی: مگر بازیکنم قتل کرده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..