تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی

کد خبر: ۴۴۹۷۱۹

۴۷  بازدید

مادورودام یک شهر مینیاتوری در هلند و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی کشور از سال 1952 است.

برترین ها: مادورودام یک شهر مینیاتوری در هلند و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی کشور از سال 1952 است. این شهر در مقیاس 1/25 ساخته شده و کوچکترین جزئیات در آن استفاده شده، این شهر مینیاتوری دید پرنده به تعدادی از چشمگیرترین آثار معماری هلند در دوره های مختلف را می دهد.


حدود 1148 ماکت در این شهر مینیاتوری متشکل از مشهورترین ساختمان های مدرن و تاریخی هلند وجود دارد. این شهر دارای سیستم حمل و نقل مینیاتوری (اتوبوس، قطار، تراموا و کشتی) نیز هست که واقعا حرکت می کنند. حدود 4 هزار متر خطوط راه آهن و تراموا که 14 قطار روی آن ها حرکت می کنند. حتی یک فرودگاه با 32 هواپیما از کشورهای مختلف نیز در این شهر قرار دارند. مادورودام همچنین دارای یک شبکه بزرگ کانال با 27 پل و 58 کشتی است. هیچ شهری بدون انسان کامل نیست. بنابراین مادورودام حدود 16 هزار نفر ساکن مینیاتوری به شکل عابرپیاده، ساکنان ساختمان و ... دارد. 5 هزار درخت و بیش از 50 هزار چراغ کوچک نیز این شهر را زینت می دهند.

شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی  شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهر هلندی مینیاتوری فوق العاده جالب و دیدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..