تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد تندسخنگوی دولت با خبرنگاران/نوبخت:پخش‌کنید تعقیبتان می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در حالی که محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حال خروج از راهروی مجلس بود، خبرنگاران پارلمانی به دور وی جمع شدند و خواستار ایستادن وی برای پاسخ به سؤالاتشان شدند. اما نوبخت به تندی در حال حرکت بود و هنگامی که در انتهای راهرو، دوربین صدا و سیما روشن شد، با تندی خطاب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خاموش کنید، اگر پخش کنید، تعقیبتان می‌کنم.

خبرنگاری به سخنگوی دولت گفت: آقای نوبخت این همه خبرنگار به خاطر شما از آن طرف راهرو تا اینجا دویده‌اند، چند لحظه تحمل کنید و پاسخ دهید.

سخنگوی دولت نیز در پاسخ به وی اظهار داشت: من هر هفته یک نشست خبری دارم و دو ساعت به سؤالات پاسخ می‌دهم.

وی در نهایت از یکی از مشاوران خود خواست تا فرصتی در مجلس برای گفتگو با خبرنگاران فراهم کند.

گفتنی است برخلاف اظهارات نوبخت، نشست خبری سخنگوی دولت در سه ماه گذشته تنها سه بار برگزار شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد تندسخنگوی دولت با خبرنگاران/نوبخت:پخش‌کنید تعقیبتان می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..