تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 61 تنی تولید زعفران در خراسان رضوی

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی از کاهش 61 تنی تولید زعفران در استان خبر داد.

کاهش 61 تنی تولید زعفران در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید هاشم نقیبی گفت: تولید زعفران در استان امسال به دلیل تنش های محیطی به ویژه سرمای یک ماه اخیر 61 تن نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
وی افزود: در مجموع 29 هزار و 500 هکتار از کل اراضی زیر کشت زعفران استان در اثر سرما و سایر تنش های محیطی از جمله کم بارشی ها خسارت دیده است.
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خسارت وارد شده به زعفران کاران بر اثر تنش های محیطی در سال جاری بالغ بر سه هزار و 39 میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 61 تنی تولید زعفران در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..