تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردمی کردن مبارزه با موادمخدر باید در دستور کار قرار گیرد

ساعت: 11:31 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989570

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان:

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت:مردمی کردن مبارزه با موادمخدر باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، نقی نصیری شامگاه دیروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه گرایش بانوان به سمت مواد مخدر یک زنگ خطر برای جامعه محسوب می‌شود، اظهار کرد: همچنین تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی نیز از دیگر تهدیدهای جدی در این حوزه به شما می‌رود.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکلات در حوزه ترک موادمخدر این است که فرد معتاد بعد از ترک مورد حمایت قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: فرد ترک‌کننده از جامعه انتظار کمک دارد که این امر نیز تنها به وسیله دولت میسر نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان با بیان اینکه بدون کمک مردم، درمان اعتیاد امکان ندارد، تصریح کرد: در طول تاریخ تجربه ثابت کرده است که هر حرکت و هر کاری اجتماعی که پشتوانه مردمی داشته باشد، موفق است.

نصیری با تأکید بر ضرورت اصلاح نگاه مردم در حوزه مبارزه با موادمخدر، یادآور شد: مردمی کردن مبارزه با موادمخدر باید در دستور کار قرار گیرد که این امر نیز بر مبنای پیشگیری استوار است.

این مسئول با بیان این‌مطلب که در زمینه اقدامات پیشگیرانه باید در حوزه مبارزه با موادمخدر کارهای بیشتری صورت گیرد، تاکید کرد: مدرسه، خانواده و دانشگاه باید هدف اولیه فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه باشد.

وی  با اشاره به اینکه باید با عطاری‌ها و داروخانه‌هایی که به صورت غیرقانونی اقدام به فروش متادون می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد، تصریح کرد: اکثر متادون‌هایی که در این مراکز عرضه می‌شود به صورت غیراستاندارد بوده و فاقد تاییدیه وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردمی کردن مبارزه با موادمخدر باید در دستور کار قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..