تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل نظام آموزش و پرورش از یک نظام هزینه‌ای به سرمایه

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید نگاه‌ها به آموزش و پرورش از یک دستگاه هزینه‌ای به یک سرمایه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،فخرالدین دانش‌آشتیانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرهنگیان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: باید تلاش کنیم نگاه‌ها به آموزش و پرورش از یک دستگاه هزینه‌ای به یک سرمایه تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تغیر نگرش و بینش در آموزش و پرورش یک لازمه مهم است که براساس آن اگر تاکنون فکر می‌کردیم ماموریت مدرسه تنها آموزش محتوای درسی است باید بدانیم که در حقیقت مدرسه بیش از اینکه محیط آموزش باشد، در حقیقت بخشی از زندگی فرزندان کشور است.

وی افزود: زندگی‌کردن در مدرسه زمانی در دانش‌آموزان ما شکل می‌گیرد که ما بستری در مدرسه فراهم کنیم که دانش‌آموز بتواند به معنای حقیقی در آن زندگی کند.

دانش‌آشتیانی ادامه داد: زندگی کردن این نیست دانش‌آموز ما یک کتاب درس را یاد بگیرد، بلکه باید در مدارس محیطی فراهم کنیم که معلمان با دانش‌آموزان زندگی کنند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: کاربردی‌کردن کتب درسی، تلفیق کلاس‌های درس تاریخ و علوم و توسعه آموزش‌های تلفیقی از مهمترین نگرش‌های وزرات آموزش و پرورش است که با به‌کارگیری آن مدرسه زندگی شکل می‌گیرد و نظام آموزش و پرورش از یک نظام هزینه‌ای به سرمایه تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش روی اولویت پرورش بر آموزش تاکید دارد، خاطرنشان کرد: مدارس سطح کشور باید امر پرورش دانش‌آموزان را اولویت قرار دهند و جهت تربیت دانش‌آموزان در مدارس تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل نظام آموزش و پرورش از یک نظام هزینه‌ای به سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..