تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مشاجره لفظی با شلیک گلوله

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی قاتل فراری ، قبل از جان باختن مقتول در بیمارستان خبر داد.

پایان مشاجره لفظی با شلیک گلولهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان بابیان جزئیات دقیق این خبر گفت:در ساعات پایانی شب مورخ 30 شھریور ماه سال جاری ، ماموران پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی  110 از تیرخوردگی جوانی 19 ساله در روبه روی منزلش در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان ایرانشهر مطلع شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه ، فرد مجروح توسط خودرو ھای عبوری به بیمارستان خاتم این شهرستان منتقل شد، افزود:ماموران با حضور در بیمارستان از نامبرده تحقیق نموده و با همکاری وی، ھویت ضارب را که جوانی 22 ساله است،شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: این مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و تلاش ھای پلیس برای دستگیری ضارب آغاز شد.

سرھنگ جلیلیان در ادامه اظھارداشت: ضارب که پس از ارتکاب جرم از محل زندگی خود به یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر متواری شده بود، با اشراف اطلاعاتی ماموران، روز گذشته دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: متھم درتحقیقات تخصصی کاراگاھان پلیس، به انجام قتل با استفاده از یک قبضه کلت کمری اعتراف کرد و انگیزه خود از انجام  این قتل را مشاجرات لفظی چند روز قبل با قاتل عنوان کرد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مشاجره لفظی با شلیک گلوله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..