تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بدن به گوگرد نیاز دارد؟

سلامت نیوز: سولفورسومین ماده معدنی فراوان در بدن است؛ بنابراین بد نیست درباره اهمیت این ماده معدنی و عوارض پایین بودن آن در بدن بیشتر بدانید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، گوگرد برای بسیاری از فرایندهای بیولوژیکی بدن، از جمله تنظیم متابولیسم و ​​تولید کراتین، حفظ موهای سالم، ناخن، بافت همبند و غضروف ضروری است. به نقل از ام اس ان، به همین دلایل است که سولفور را با خواص ضد پیری ارتباط داده اند.


نشانه هایی از کمبود سولفور:
بر حسب اطلاعاتی که قبلا داده شده مصرف روزانه 800 تا 900 میلی گرم سولفور توصیه شده است. اما چگونه می توان فهمید که بدن میزان کافی سولفور دریافت نمی کند؟

علایم کمبود آن عبارت است از:
آکنه
آرتروز
شکنندگی ناخن و مو
تشنج
افسردگی
مشکلات گوارشی
اختلال سیستم ایمنی
از دست دادن حافظه
التهاب و اختلال ریه
کهیر
زخم هایی که کند بهبود پیدا می کند
مواد غذایی حاوی سولفور:
شیر، آب و روغن نارگیل
* سبزیجات چلیپایی ازجمله: کلم بروکلی، کلم برگ، گل کلم، کلم پیچ، برگ خردل و تربچه قرمز. سیر، تخم مرغ، حبوبات ، پیاز و انگور . خوردن روزی یک وعده یا بیشتر از این مواد غذایی در حفظ میزان سولفورموثر است در غیر این صورت با مشورت پزشک باید مکمل مصرف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بدن به گوگرد نیاز دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..