تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقاضای جدید مالک نساجی قائمشهردردقیقه 90/ ابهام دروضعیت باشگاه

به گزارش خبرنگارایرنا، این در حالی است که پیشتر مالک باشگاه نساجی قائمشهر در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرده بود که حاضراست تیمش را رایگان به سرمایه گذار جدید واگذار کند.
در حالی واگذاری امتیاز باشگاه نساجی به سرمایه گذار جدید در هاله ای از ابهام قرار گرفت که اکثر بازیکنان این تیم به دلیل وضعیت مبهم باشگاه ودست کشیدن مالک فعلی از پرداخت دستمزدشان خواهان دریافت رضایت نامه برای جدایی از تیم شدند.
فصل نقل و انتقال بازیکنان لیگ دسته اول از اول دی ماه شروع وتا اوایل بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
نساجی قائمشهر درپایان نیم فصل اول با کسب 27 امتیاز در رده چهارم جدول 18 تیمی قرار دارد و از رقیب هم استانی خود خونه به خونه بابل یکی از تیم های متمول حاضر در رقابت های جام آزادگان با داشتن کادر فنی مجرب چون جادوگر( علی کریمی) یک پله بالاتر قرار دارد.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ و یکی از اعضای پیگیری کننده مشکلات تیم نساجی می گوید : مطرح شدن پرداخت بدهی 100 میلیاردریالی برای واگذاری امتیاز از سوی مالک فعلی باشگاه، باعث عقب نشینی سرمایه گذار جدید از خرید امتیاز این باشگاه شد.
عبدالله رضیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت که شرایط قبلی مالک باشگاه برای واگذاری این بود که تیم را به صورت رایگان به سرمایه گذار جدید واگذار می کند، ولی با آمدن سرمایه دار جدید پای میز مذاکره به یکباره نظرش را عوض کرد .
به گفته وی با مطرح شدن این میزان پرداختی از سوی مالک باشگاه و عقب نشینی سرمایه گذار جدید از خرید، بار دیگر وضعیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
وی افزود : قیمت امتیاز یک تیم دسته اولی در کشور بسیار پایین تر از قیمتی است که مالک باشگاه نساجی مطرح کرده و این کار به نوعی دبه در آوردن در پای معامله است و سرمایه گذار با شرایط فعلی حاضر به خرید امتیاز شده است.
طبق گفته رئیس سابق سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قیمت امتیاز یک تیم دسته اولی بین 20 تا 30 میلیارد ریال است.
عضو کارگروه پیگیری کننده مشکلات نساجی قائمشهر اضافه کرد : با شرایط جدیدی که مالک باشگاه ایجاد کرد، بار دیگر وضعیت قدیمی ترین تیم فوتبالی مازندران در هاله ای از ابهام قرار گرفت و ما به دنبال رایزنی برای متقاعد کردن مالک فعلی باشگاه هستیم.
نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : اگر مالک باشگاه نخواهد با شرایطی که خودش اعلام کرده تیم را واگذار کند، باید رسیدگی به وضعیت باشگاه را بر عهده گیرد.
باشگاه نساجی قائمشهر یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبالی مازندران است که در فصل جاری رقابت ها با بدعهدی مالک باشگاه با مشکلات مالی مواجه شد به طوری که تاکنون سرمربی و مدیرعامل تیم از سمتشان استعفا دادند.
مازندران 2تیم در رقابت های دسته اول دارد که هر 2تیم با قرارگیری در رده چهارم و پنجم جدول بر روی کاغذ شانس نسبتا خوبی برای راه یافتن به لیگ برتر دارند.
این استان با داشتن 46 بازیکن فوتبالی در رده اول فوتبال کشور لیگ برتر از 12 سال گذشته تاکنون از داشتن تیم در این رقابت ها محروم است.
گزارشگر: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقاضای جدید مالک نساجی قائمشهردردقیقه 90/ ابهام دروضعیت باشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..