تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی تدارکاتی تیم‌ملی جور شد/ عراق حریف بعدی شاگردان کی‌روش

بازی تدارکاتی تیم‌ملی جور شد/ عراق حریف بعدی شاگردان کی‌روش

ورزش > فوتبال ملی - تیم‌ملی ایران در اسفند به مصاف تیم‌ملی عراق خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق از احتمال برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی این کشور با ایران در تهران خبر داد. محمد خلف گفت: راضی شنیشل، سرمربی تیم ملی عراق پس از لغو بازی برابر قطر درخواست دیدار تدارکاتی دیگری برای محک آمادگی فنی و فیزیکی بازیکنان کرد. در این میان تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند محک خوبی برای عراق باشد، زیرا تیم اول گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است و نامزد اصلی صعود محسوب می‌شود.
او در ادامه با اشاره به انتظار فدراسیون فوتبال عراق جهت تایید بازی برابر شاگردان کی‌روش از سوی همتای ایرانی خود در روز 28 اسفند ماه سال جاری در خصوص محل بازی برگشت برابر عربستان در چارچوب انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نیز گفت: دیدار برگشت در تاریخ هشتم فرودین ماه سال 1396 در ورزشگاه الجوهره شهر جده برگزار خواهد شد و بازیکنان عراق انگیزه بزرگی برای کسب یک نتیجه خوب در این بازی دارند.


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی تدارکاتی تیم‌ملی جور شد/ عراق حریف بعدی شاگردان کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..