تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدايى كاپيتان آبى ها و دریافت رضایت نامه!

طی نشست امروز منصوریان و کادر فنی،لیست ورودی و خروجی‌های تیم فوتبال استقلال مشخص می‌شود.

جدايى كاپيتان آبى ها و دریافت رضایت نامه!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است علیرضا منصوریان به همراه دستیارانش و همچنین نصراله عبداللهی و بهتاش فریبا جلسه‌ای را امروز در خصوص لیست ورودی و خروجی‌های استقلال در نیم فصل دوم برگزار کنند.

*جدايى كاپيتان آبى ها و دریافت رضایت نامه !

مهدی رحمتی دروازه بان آبى ها در پایان بازی استقلال مقابل سپاهان آن هم هنگام بازگشت در فرودگاه اصفهان جلسه ای را با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در حضور حمید بابازاده مربی دروازه بانان برگزار کرد و  صحبت هایی را انجام داد که به نظر ، اين دروازه بان خواهان دريافت رضايت نامه خود شده بود .

از سویی دیگر منصوریان نیز با توجه به صحبت های رحمتی اعلام کرد که حاضر است رضایت نامه این دروازه بان را بدهد که رحمتی در واکنش به این مساله از قرارداد سه ساله خود با استقلال سخن گفته است.

با این وجود باید منتظر روزهای آینده ماند تا مشخص شود مهدی رحمتی دروازه بان پس از بحث هاى اين روزها با منصوريان چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود خواهد گرفت.از طرفی امروز هم قرار است لیست ورودی و خروجی استقلال مشخص شود و به طور حتم منصوریان درباره این موضوع هم تصمیم  می گیرد.


*پيشنهاد يك تيم چينى براى انصارى 

جابر انصارى بازيكن تيم فوتبال استقلال با عملكرد خوب خود در اين تيم باعث شده تا يك تيم چينى خواهان او باشد .

نصراله عبدالهى سرپرست تیم استقلال در خصوص انصارى گفت :انصارى بازيكن با اخلاق تيم ماست كه از نظر فنى قابل قبول است و تيم در نيم فصل دوم به او نياز دارد و بهتر است بحث حضور او در تيم هاى ديگر فراموش شود .

*تعویض دو بازیکن کلیدی استقلال و نفت

با توجه به اتفاقات پیش آمده به نظر می رسد منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال برای جدایی رحمتی تصمیماتی را اتخاذ کرده باشد .در حال حاضر بحث تعویض رحمتی و مبعلی میان دو تیم استقلال و نفت شنیده می شود که باید منتظر ماند تا دید آیا این امر از سوی دو باشگاه مورد تایید خواهد بود یا خیر.

*ارائه لیست منصوریان در هیات مدیره

 افتخاری در نظر دارد لیست ارائه شده ورودی و خروجی های استقلال را در جلسه هیات مدیره مطرح کند تا  نسبت به جذب بازیکنان اقدام لازم انجام شود .

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدايى كاپيتان آبى ها و دریافت رضایت نامه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..