تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد/تصویب میزبانی مسابقات جهانی سال 2019

با پيشنهاد وزير و تصويب هيأت رئيسه،پيگيرى و برنامه ريزى براى اخذ ميزبانى مسابقات كشتى قهرمانى جهان در سال ٢٠١٩ تصويب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،چهاردهمین جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاون وی در امور توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد که طی آن در مورد مهمترین موضوعات روز کشتی بحث و بررسی و تصمیم گیری شد. از جمله اینکه در جریان این نشست بنا به پیشنهاد وزیر ورزش و تصویب اعضای هیات رئیسه، پیگیری و برنامه ریزی برای گرفتن میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال ٢٠١٩ تصویب شد.
سلطانى فر در ایتدار این جلسه با اشاره به مناطق محروم و توسعه كشتى در اين بخش از كشور تاکید کرد:محروميت زدايى يكى از وظائف و رسالت مهم اين وزارتخانه است و فدراسيون كشتى در كنار توجه به استانهاى پيش رو و مطرح ، براى توسعه اين رشته به مناطق محروم نگاه ويژه ترى داشته باشد و امكانات و مربيان و كارشناسان و حتى ميزبانى خود را به اين مناطق ببرد.
وزير ورزش گفت : براى توسعه و رشد متوازن ورزش در سراسر كشور وزارت و دولت همه گونه حمايتى از فدراسيون ها خواهد داشت.
سلطانى فر توجه به اقوام و عدالت ورزشى را مورد تاكيد قرار داد و گفت : ورزش موجب هم گرايى است و اتحاد و همراهى اين بخش ثبات و امنيت پايدار كشور را به همراه دارد. 
وزير ورزش اقتصاد ورزش را بزرگ توصيف كرد و گفت : بايد بنگاه هاى اقتصادى را به سمت سرمايه گذارى در ورزش پيش ببريم و تشويق كنيم و يكى از برنامه هاى اصلى من توسعه اقتصاد ورزش است.
سلطانى فر اضافه كرد : براى موفقيت اين بخش اگر ساز و كار قانونى بيشترى براى حضور بخش خصوصى و مشاركت آنها نياز باشد بنده و وزارتخانه كمك خواهيم كرد.
وزير ورزش گفت : نگاه ما به كشتى به عنوان ورزش پر طرفدار و و ريشه دار ايران بايد عميق و وسيع باشد در توسعه كشتى در جهان ، سهم ايران بايد بيشتر از همه باشد.
سلطانى فر افزود : من با فرستادن متخصصان و مربيان به كشورهايى كه زمينه و اشتياق دارند بسيار موافقم اينكه در كشتى و تكواندو ما بتوانيم مربيان خود را به كشورهاى مختلف بفرستيم و ايرانى ها بتوانند در اين بخش كار كنند موافق هستم.
سلطانى فر گفت : هر چه فدراسيون كشتى بتواند كشتى را در دنيا مطرح كند و در كشورهاى مختلف توسعه بدهد به نفع كشور و ورزش كشتى است و هر چه تعداد كشورهايى كه قهرمانان خود را به المپيك مى فرستند بيشتر باشد براى حفظ كشتى در اين بازيها موثر تر است،از آقاى خادم براى برنامه ريزى و وقت زيادى كه براى فدراسيون و جامعه كشتى كشور مى گذارد تشكر مى كنم و يكى از برنامه هاى خوب فدراسيون توجه به قهرمانان و پيشكسوتان ارزشمند اين رشته است بها دادن به انها و حضورشان در كميته هاى مختلف فدراسيون ، براى اين رشته يك سرمايه بزرگ است.
 
همچنین دكتر سجادى در جلسه هيات رئيسه فدراسيون كشتى گفت : اين فدراسيون توانسته است اغلب برنامه هاى اعلامى خود را با كيفيت لازم اجرا كند و گزارش ناظران و بازرسان وزارت خانه اين موضوع را تاييد مى كند ، معاون امور قهرمانى اضافه كرد آمارها نشان مى دهد رشد مدال آورى كشتى از سال ١٣٩٢ و حضور آقاى خادم رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد/تصویب میزبانی مسابقات جهانی سال 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..