تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری

کد خبر: ۴۴۹۶۷۷

۱۹۸  بازدید

طراحی مبلمان «گاوین مونرو» به این فکر کرد که یک روش کاملا متفاوت را امتحان کند. به این که مستقیما یک صندلی پرورش دهد!

برترین ها: رایج ترین روش تولید مبلمان نسبتا ساده است: درختان مناسبی را برای جند دهه پرورش می دهیم، آن ها را قطع کرده و به قطعات کوچکتر برش می دهیم و سپس قطعات را به صورت صندلی مونتاژ می کنیم. طراحی مبلمان «گاوین مونرو» به این فکر کرد که یک روش کاملا متفاوت را امتحان کند. به این که مستقیما یک صندلی پرورش دهد! چه می شد اگر درختان را مجبور می کردیم به شکل مثلا صندلی رشد کنند و از طریق مجسمه سازی و پیوند استراتژیک، سالانه صندلی برداشت کنیم؟

پس از سال ها آزمایش در باغ مادرش او بالاخره موفق شد. مونرو اشاره می کند که ایده پرورش مبلمان در واقع به هزاران سال پیش بازمی گردد. چینی ها حفره هایی حفر می کردند تا آن ها را با سنگ هایی به شکل صندلی پر کنند و ریشه های درخت در این حفره ها رشد می کردند و مصریان و یونانیان بک روش برای پروش چارپایه های کوچک داشتند. اما روش مونرو مقیاس بزرگتری داشت، او مزرعه ای تولید کرد که می توانست از همه جای آن صندلی برداشت کند، فرآیندی که بین 4 تا 8 سال طول می کشید. اولین نمونه صندلی او اکنون در مجموعه دائمی موزه ملی اسکاتلند قرار دارد.

پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری  پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری  پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری  پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری  پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری  پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری  پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروش درختان به شکل مبلمان و اشیای هنری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..