تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش نتانیاهو برای سوءاستفاده از قطعنامه شورای امنیت

به گزارش افکارنیوز،

 رویترز در گزارش خود می نویسد: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انتقادهای بی وقفه خود از دولت «باراک اوباما» به دلیل آنکه قطعنامه شورای امنیت را وتو نکرده ادامه می دهد و درصدد است با این انتقادها جایگاه خود و اسرائیل را بهبود ببخشد.

اما با توجه به آنکه عمر دولت اوباما رو به پایان است و به احتمال زیاد روابط تل آویو با واشنگتن در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» بهبود می یابد و همچنین نظر به آنکه اهدای کمک ۳۸ میلیارد دلاری نظامی از سوی آمریکا به اسرائیل نهایی شده است، ادامه انتقادها ممکن است به زیان نتانیاهو تمام شده و پیش بینی های وی غلط از آب دربیایند.

نتانیاهو هم اکنون در تلاش است تا از قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی برای جلب توجه یهودیان و همچنین نشان دادن این مطلب که حاکمیت رژیم صهیونیستی به موجب این قطعنامه به خطر افتاده است استفاده کند.

اما در واکنش به این اقدامات «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی باراک اوباما در مصاحبه با کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، گفت: رفتار نتانیاهو در قبال رای ممتنع آمریکا به قطعنامه شهرک‌سازی در سازمان ملل و احضار سفیرمان در اسرائیل ما را شگفت زده نکرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه واکنش به اظهارات نتانیاهو که اقدام آمریکا در شورای امنیت را اقدامی شرم آور توصیف کرد، چیست، گفت: زمانی که اوباما رئیس جمهوری و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا صدها بار در سخنرانی‌های خود اعلام کرده‌اند که اقدامات اسرائیل در زمینه شهرک‌سازی رسیدن به راه حل دو کشور را غیر قابل دسترس می‌کند، این اقدام نمی‌تواند شرم آور باشد. اگر این اقدامات ادامه پیدا کند، ما شاهد گام‌های بیشتر بین‌المللی ضد اقدامات اسرائیل در رابطه با شهرک سازی خواهیم بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش نتانیاهو برای سوءاستفاده از قطعنامه شورای امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..