تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن امضای کتاب‌های پری زنگنه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم جشن امضای کتاب‌های پری زنگنه برای کودکان روز پنجشنبه ۹ دی در مهدکودک جیکو برگزار می‌شود.

در این مراسم قرار است در کنار برگزاری آیین امضای کتاب‌های پری زنگنه، چند تن از چهره‌های ادبی و هنری درباره کتاب‌های او و نقشش در زمینه فعالیت برای کودکان سخنرانی کنند. به این ترتیب در این برنامه درباره کتاب‌های «آن سوی تاریکی»، «آوای نام‌ها از ایران زمین» و «هفت قصه از پری قصه‌ها» گفتگو خواهد شد.

پریرخ شاه‌یلانی مشهور به پری زنگنه، زاده ۱۳۱۸ است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به کار بر روی موسیقی محلی و فولکوریک ایران اشاره کرد. پری زنگنه که بینایی خود را در یک سانحه رانندگی از دست داده است، از کنسرواتوار عالی موسیقی تهران در رشته اپرا فارغ‌التحصیل شده است.

او چند کتاب برای کودکان تالیف کرده و مقالات و ترانه‌های متعددی منتشر کرده است. فرهنگ جامع «آوای نامها از ایران زمین» که مهمترین نام‌نامه در زبان فارسی به شمار می‌رود، از جمله آثار اوست که نگارشش ۵ سال طول کشیده است.

آیین امضای کتاب‌های پری زنگنه به همت گروه آموزشی جیکو روز پنج شنبه ۹ دی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مهدکودک جیکو واقع در خیابان فرشته، خیابان چناران، خیابان کامران شرقی، پلاک ۹ برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن امضای کتاب‌های پری زنگنه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..