تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز پر تجمع مجلس/ آزادگان با لباس دوران اسارت اعتراض کردند

سه شنبه، 7 دی 1395 ساعت 11:212016-12-27سياسي

امروز جمعی از آزادگان و جانبازان و همچنین جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار احقاق حقوق خود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جانبازان و آزادگان استان کرمانشاه در این تجمع خواستار اصلاح ماده 51 قانون جامع خدمات رسانی و پرداخت فوق العاده ایثارگری به بازنشستگان ایثارگر این سازمان نظامی شدند.

همچنین آنان خواستار اختصاص بودجه کافی برای اجرای ماده 190 سپاه و برقراری حقوق آزادگان، جانبازان بسیجی و سرباز سپاه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآنا، تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی شعار می دادند وعده دروغین تا کی، الله اکبر، ای رهبر آزاده حمایت حمایت .

برخی از این تجمع کنندگان لباس های زرد رنگ دوران اسارت خود را به تن دارند.

این در حالی است که بیش از 500 نفر از بازنشستگان فولاد صبح امروز - سه شنبه- در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات بازنشستگی و پاداش پایان خدمت آنها مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

این تجمع کنندگان که بیشتر آنها از استان های سراسر کشور مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافته اند، شعارهای الله اکبر و مجلس شورای اسلامی، حمایت - حمایت سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآنا، تجمع کنندگان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که هر چه سریع تر به مشکلات آنان رسیدگی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز پر تجمع مجلس/ آزادگان با لباس دوران اسارت اعتراض کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..