تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو شکارچی غیر مجاز در کلات به دام افتادند

سرپرست حفاظت محیط زیست کلات از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز دراین شهرستان خبر داد.

دو شکارچی غیر مجاز در کلات به دام افتادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی غلام زاده افزود: طبق گزارش های دریافتی از دوستداران محیط زیست مبنی بر حضور یک اکیپ شکارچی در ارتفاعات قره سو، ماموران یگان محیط زیست شهرستان در جهت پیشگیری از وقوع جرم سریعاً به محل اعزام شدند.
وی گفت: در بررسی اولیه یگان حفاظت موفق به دستگیری دو نفر شکارچی غیر مجاز شد.
سرپرست حفاظت محیط زیست کلات افزود: از دستگیر شدگان یک قبضه سلاح تک لول پنج تیر متعلق به غیر و چهار عدد فشنگ ساچمه کشف و ضبط شد.
غلامزاده گفت: متخلفان به استناد ماده 15 قانون شکار وصید به جرم شروع به شکار و حمل سلاح غیر به استناد ماده 6 قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز  مصوب 1390برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو شکارچی غیر مجاز در کلات به دام افتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..