تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 هزینه های بسیاری را به نظام تحمیل کرد/حماسه 9 دی ولایت مداری مردم ایران را به اثبات رساند

ساعت: 10:44 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989462

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی اصل ولایت مداری مردم ایران را به اثبات رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعزیزی امروز در گفت و گو با موج رسا,  اظهار داشت: در حماسه 9 دی اصل ولایت مداری،دوست داشتن عاشقانه رهبری، نظام و کشور به اثبات رسید.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز بحث فتنه بحث اساسی بوده و خط قرمز نظام اسلامی محسوب می شود، گفت: بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری باید در همه ارکان جامعه مبنا قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه سال 88 هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل کرد، گفت: انتهای جریان، تمام دنیا به این نتیجه رسیدند که مردم ایران عاشق نظام، انقلاب و کشور خود هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه در روز حماسه 9 دی مردم به خیابان ها آمده و نسبت به جمع کردن توطئه های فتنه گران اقدام کردند، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به دنبال ایجاد انقلاب مخملی و رنگی در ایران بوده و برای ایجاد شکاف اجتماعی بین مردم تلاش می کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که هر زمانی که کشور در آستانه بحران قرار گرفته است، به داد کشور رسیده است، افزود: در اتفاقات سال 88 نیز مقام معظم رهبری مسلط و با صلابت به داد کشور رسیدند.

نماینده مردم ابهر با بیان اینکه حماسه 9 دی نشان داد که دشمنان به همین سادگی نمی توانند نظام اسلامی را مورد آسیب قرار دهند، گفت:در حماسه 9 دی ولایت مداری مردم ایران به دنیا ثابت شد.

عزیزی با تقدیر از حضور دشمن شکن مردم در حماسه 9 دی، بر ضرورت گرامیداشت این حماسه در هر سال تاکید کرد.

وی گفت:حماسه 9 دی در تاریخ نظام اسلامی بی نظیر بوده و  ولایت مداری مردم را به جهان نشان داد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 هزینه های بسیاری را به نظام تحمیل کرد/حماسه 9 دی ولایت مداری مردم ایران را به اثبات رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..