تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید زمینه را برای بدبینی فراهم کرد/9 دی چهره نفاق را آشکار ساخت

ساعت: 10:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989548

گلایه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از عدم حضور برخی مسئولان در جلسه 9 دی؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بنده به نوبه خود از عدم حضور برخی مسئولان در جلسه هماهنگی 9 دی گله مند هستم چرا که این جلسه متعلق به جناح، فرد و یا نهاد خاصی نیست بلکه متلعق به همه مردم و شهرستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جلسه هماهنگی برنامه گرامیداشت 9 دی در میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه؛ اصل و ریشه نظام را نشانه گرفته بودند، اظهار کرد: حماسه 9 دی طومار فتنه گران را درهم پیچید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید ابعاد مختلف فتنه برای مردم تبیین شود، افزود: فتنه گران در فتنه 88 به دنبال پیاده کردن توطئه و نقشه های آمریکایی و اسرائیلی و دشمنان در کشور بودند.

وی با گله مندی و ناراحتی از عدم حضور برخی مسئولان شهرستان در جلسه هماهنگی 9 دی، گفت: بنده به نوبه خود گله مند هستم چرا که این جلسه متعلق به جناح، فرد و یا نهاد خاصی نیست بلکه متلعق به همه مردم و شهرستان است و نباید زمینه را برای بدبینی فراهم کرد.

مولودی بیان اینکه همه باید در مراسم 9 دی که روز تجدید بیعت با ولایت است، حضور پرشور داشته باشیم، تصریح کرد: 9 دی متعلق به همه مردم است و همه ما نیز سرباز ولایت هستیم که این موضوع را باید در عمل هم نشان دهیم نه فقط در زبان بگوییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه 9 دی چهره نفاق امروزی را آشکار ساخت، اظهار کرد: این حماسه چهره دروغگویان و فتنه گران را آشکار ساخت که در داخل نیز عده ای فتنه را مدیریت کرده و توبه نکردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فتنه است، افزود: 9 دی باید درسی باشد برای کسانی که به دنبال فتنه های دیگر هستند و کسانی  است و کسانی که به خاطر قدرت، پول و زور  با سرنوشت مردم بازی می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید زمینه را برای بدبینی فراهم کرد/9 دی چهره نفاق را آشکار ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..