تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ملاشیه اهواز/اتمام ۲۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در خوزستان‌

ساعت: 09:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989458

چندین پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه محروم ملاشیه در حاشیه کلانشهر اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب:روز گذشته چندین پروژه عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی که توسط سپاه و بسیج سازندگی در منطقه محروم ملاشیه اهواز احداث‌شده به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل احداث سالن سرپوشیده ورزشی به مساحت 1000 متر، زمین چمن فوتبال، خانه‌های عالم مرکز بهداشتی و چند باب مسجد هستند که توسط نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، سردار حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

ملاشیه یکی از مناطق محروم خوزستان در حاشیه شهر اهواز است که باوجود شرکت‌های صنعتی موجود در منطقه با مشکلات جدی درزمینهٔ عمران، بهداشت و فاضلاب مواجه است.

سپاه استانی حضرت ولی‌عصر خوزستان با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) چندین پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی در جهت اقتصاد مقاومتی در این منطقه کلید زده‌اند.

اتمام ۲۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در خوزستان‌

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم بااینکه محرومیت در مناطق حاشیه‌ای اهواز ازجمله ملاشیه، کارون، قلعه چنعان بسیار بالاست، گفت: در خوزستان ۳ هزار پروژه با پشتیبانی قرارگاه سازندگی در دستور کار قرارگرفته که بیش از ۲۴۰۰ پروژه به اتمام رسید.

وی عنوان کرد: در منطقه ملاشیه بیش از 17 هزار متر پروژه در دستور کار قرار گرفت که سالن ورزشی 1000 متری، زمین چمن مصنوعی، کمک به حوزه علمیه و احداث سه مسجد ازجمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز هستند.

سردار شاهوارپور گفت: اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی و حل مشکل فاضلاب ملاشیه از نیازهای مهم این منطقه هستند که درزمینهٔ فاضلاب لوله مرکزی ملاشیه مشکل داشت قرارگاه سازندگی مؤسس ولیعصر (عج) با ورود به منطقه مشکلات سیستم فاضلاب منطقه را حل کردند.

به زودی آثار  پروژه های سپاه در شرق اهواز و شهرکارون نمایان می شود

سردار سید ضیاءالدین حزنیفرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء (ص) در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت:پروژه‌های بسیار خوبی در مناطق محروم به‌ویژه در مناطق محروم شهر محروم اهواز راه‌اندازی و افتتاح‌شده که به‌زودی آثار آن‌هم در شرق اهواز، شهر کارون و سایر مناطق محروم نمایان می‌شود.

وی افزود: هرچند ماموریت اصلی سپاه پاسداران موضوع دفاع و امنیت است اما برای همین مهم و با تدابیر مقام معظم رهبری امروز موضوع بسیار مهم محرومیت‌زدایی با همین رویکرد سرلوحه کار ما قرار گرفته است.

 یکی از توفیقات سپاه ایجاد قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بود

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه کم برخوردار ملاشیه اهواز اظهار داشت: یکی از توفیقات سپاه ایجاد قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بود که بحمدالله منشاء خدمات بسیاری شده و آثار مادی و معنوی زیادی به همراه داشته که همه برای کمک و خدمت به محرومان است و در این مسیر هزینه می‌شود.

وی افزود: سپاه پس از پیروزی و سربلندی در تمامی صحنه‌های دفاع مقدس و دفاع از انقلاب اسلامی امروز وارد عرصه محرومیت‌زدایی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ملاشیه اهواز/اتمام ۲۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در خوزستان‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..