تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال قطعا به این بازیکنان رضایتنامه می‌دهد

استقلال قطعا به این بازیکنان رضایتنامه می‌دهد

ورزش > لیگ برتر - 5 بازیکن استقلال از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان به باشگاه استقلال اعلام کرده 5 بازیکن می توانند این تیم را ترک کنند. آرش افشین، فرشید باقری، امین حاج محمدی، بختیار رحمانی و میثم مجیدی 5 بازیکنی بودند که در نیم فصل اول نتوانستند توقعات این مربی را برآورده کنند و به همین دلیل می توانند استقلال را ترک کنند. قرارداد این بازیکن هم سنگین بوده است. آرش افشین 500 میلیون، فرشید باقری 950 میلیون، امین حاج محمدی یک میلیارد و 100 میلیون، بختیار رحمانی یک میلیارد و میثم مجیدی 750 میلیون با استقلال قرارداد بستند و حالا با این تیم به بن بست رسیده اند.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال قطعا به این بازیکنان رضایتنامه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..