تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاس گل عادل فردوسی‌پور به مهدی رحمتی

پاس گل عادل فردوسی‌پور به مهدی رحمتی

ورزش > لیگ برتر - عادل با یک جمله فشار زیادی را از روی گلر استقلال برداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوشنبه شب در برنامه 90 عادل فردوسی پور با یک سوال که به نظر ساده می آمد، در واقع به مهدی رحمتی یک پاس گل داد و باعث شد ذهن همه به سوی دیگری معطوف شود. شب بازی استقلال و سپاهان رحمتی پست کنایه آمیزی روی اینستاگرام منتشر کرد که باعث دلخوری شدید کادر فنی استقلال شد. عادل اما دیشب عادل با پرسیدن این سوال که منظورت از آن پست حنیف عمران زاده بود، تمام فشارها را از روی رحمتی برداشت و ذهن همه را به سمت دیگری کشاند. حال آنکه کادر فنی استقلال هنوز معتقدند که به طور قطع منظور مهدی از آن پست، یکی از آنها بوده نه حنیف عمران زاده. رحمتی ماههاست با عمران زاده مشکل دارد و آیا می توان باور کرد در روزی که از بازی نکردنش به شدت ناراحت بوده و از منصوریان شنید که اگر می خواهد رضایتنامه بگیرد، می تواند برود، برای عمران زاده پست گذاشته است؟!

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاس گل عادل فردوسی‌پور به مهدی رحمتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..