تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر ماست برای سلامت مو

فواید بی نظیر ماست برای مو

اگر موهای زیبایی می خواهید ماست را فراموش نکنید با دلگرم همراه باشید تا با تاثیر فوق العاده ی ماست بر مو آشنا شوید.

فواید ماست برای مو

فواید ماست برای مو

ماست باعث نرمی مو شده و از گره خوردن و شکسته شدن موها که در اثر استفاده از بعضی شامپوها که باعث خشکی بیش از حد مو می شود جلوگیری می کند.از امروز باید دیدمان را نسبت به این که چرا ماست استفاده می کنیم عوض کنیم و این خوراکی خوشمزه را معجزه ای برای موهایمان بدانیم. یکی از مواد موجود در ماست پروتئین طبیعی شیر است که کاملا برای موهای ما مفید می باشد.

فواید ماست برای مو

فواید ماست برای موی سر : مقابله با وز و موخوره

ماست در درمان وزی مو و موخوره مو بسیار مفید است . چرا که مواد مغذی ومفیدی در ماست می باشد . مصرف مخلوط یکسان و یکدست ماست و پاپایای خورد شده با گذشت زمان ، تاثیر فراوانی در از بین بردن موخره مو دارد.


فواید ماست برای موی سر : مبارزه با شوره سر

• از ماست می توان مخلوطهای از مواد گیاهی را تهیه کرد که برای جلوگیری از شوره و خارش سر بسیار مناسبند.

• مخلوط ماست و لیمو ترش یکی از مخلوط هایی است که به رفع شوره سر کمک می کند . برای رفع شوره سر مخلوط کشک و پودر فلفل سیاه را بر روی پوست سرتان ماساژ دهید .

• همچنین مخلوط ماست با دانه شنبلیله که از شب قبل خیسانده اید را پس از این که کاملا مخلوط کردید بر پوست سرتان بمالید و ماساژ دهید . این مخلوط برای تقویت مو مناسب است .

برای تهیه این مخلوط ها باید نکاتی گوش فرا دهید : اول اینکه مخلوط باید به مقدار و زمان کافی و لازم روی مو بماند و سپس شسته شود و دوم اینکه هنگام تهیه مخلوط ها مواد را بخوبی ترکیب کرده و حسابی ماساژ دهید تا مخلوطی یکدست ایجاد شود .


فواید ماست برای موی سر : کمک به رشد و درخشندگی مو

• ماست فواید خیلی زیادی برای کل بدن انسان و حتی موی سر دارد . دلیل آن وجود موادی همچون روی ، ویتامین های ب 1، ب2 ، ب6 و ب12 در ماست است . وجود باکتریهای مفید و اسید لاکتیک ماست در ماست خواص معجزه آسایی به این ماده غذایی بخشیده است .

• ماست را می توان با مواد متنوعی مخلوط کرد و از آن در جهت های خاص استفاده کرد . مثلا می توانید برای استفاده از تمامی مزیتهای ماست آن را با عسل ، تخم مرغ ، آب پرتقال و آب لیمو ترش مخلوط کنید.

• ماساژ دادن مخلوط ماست با مواد دیگر یا حتی تنها خود ماست مزیتهای زیادی در طولانی مدت دارد، مانند تمییز شدن، براق شدن، نرم شدن و رشد بهتر موها . ماست از خیلی محصولات شیمیایی برای تقویت مو بهتر است .

• ماست یک رژیم غذایی خوب است که موجب آن می شود بدن قوی تر شود و مصرف آن برای مو و پوست نیز بسیار مفید است.


فواید ماست برای موی سر : تقویت مو ها

• ماست مواد مغذی زیادی درون خود دارد که تک تک آن برای سلامتی بدن فوایدی دارد .این ماده مغذی سرشار از مواد معدنی و املاح معدنی مانند کلسیم و پتاسیم است. همچنین شامل مواد مغذی دیگری مانند ویتامین ب و پروتئین است و نقش موثری در تقویت مو دارد .

• یکی از مواد موجود در ماست پروتئین طبیعی شیر است که کاملا برای موهای ما مفید می باشد. به گزارش اسان طب همانطور که پروتئین برای مستحکم شدن مو مفید است، اسید لاکتیک نیز به گردش خون کمک کرده و باعث رشد بهتر و سریعتر موها می شود.

• ماست موها را تغذیه کرده و سبب رشد سریع ان می شود . همچنین باعث درخشنده گی مو ها می شود.

• ماست به موهایتان حالت می دهد و یک تقویت کننده ی طبیعی مو است . از آنجا که در این روش از مواد شیمیایی استفاده نمی شود ، اطمینان دارد که به موهایتان صدمه و اسیب نخواهد زد .

• لوسیون ها و شامپوهایی که برای این کار وجود دارند بخاطر مواد شیمیایی برای موها مضر هستند . با استفاده مداوم و منظم ماست می توانید از شر وز موهایمان خلاص شویم.
فواید ماست برای موی سر : نرمی مو

• ماست به نرم شدن و زیبایی موها کمک می کند و به آن شادابی می بخشد . نرمی مو از فواید ماست برای موی سر است . ماست باعث نرمی مو شده و باعث می شود موها شکننده نشوند و گره نخورند . چون خواص شیمیایی شامپوها را ندارد .

• استفاده از ماست باعث تمیزی مو شده و گرد وغبار ها را از روی موی سر رفع می کند . در واقع ماست شوره را از بین برده و مانع خارش پوست سر در اثر عرق کردن خواهد شد .

• یک فنجان ماست را داخل دستمال پارچه ای بریزید و آب آن را جدا کنید ، وقتی که ماست به یک خمیر یکدست تبدیل شد، آن را به روی موهای خود ماساژ دهید و موها و سر را در حوله ای ببندید، مبعداز20 دقیقه موهایتان را شست و شو دهید .

• 4 قاشق سوپخوری ماست را با یک تخم مرغ مخلوط کرده و آن را به روی موهایمان ماساز می دهیدم . پس از 10 دقیقه موها را می شوییم . از مخلوط ماست، پودر کاکائو، عسل و روغن زیتون برای نرمی و لخت کردن موهایتان حتما استفاده کنید .

اسکراب طبیعی

ماست یکی از بهترین اسکرابها برای دست و پا و همه بدن است. می توانید ماست را با آرد جو دو سر و یا همراه با پوست خشک شده و آرد شده مرکبات مخلوط کنید و آن را روی پوستتان بمالید و آرام و یکنواخت پوستتان را ماساژ دهید. باید آن را بصورت دورانی ماساژ دهید سپس آن را با آب ولرم بشویید. این اسکراب طبیعی باعث صاف کردن و مرطوب کردن پوست می شود. می توانید ماست را بعد از اصلاح نیز استفاده کنید.

سفید کننده دندان

اگر دنبال یک داروی خانگی برای سفید کردن دندانهایتان می گردید سراغ ماست بروید. داروهای سفید کننده دندان معمولا گران هستند پس بجای خرید داروهای گران چرا به سراغ ماست نرویم؟ هر روز دندانهایتان را با ماست بشویید بعد از چند هفته خواهید دید که دندانهایتان بسیار سفید خواهند شد. این بدلیل وجود فسفر و کلسیم موجود در ماست است.

درمان آفتاب سوختگی

ماست حاوی زینک است که افتاب سوختگی را درمان می کند. یک لایه بسیار ضخیم از ماست را روی صورتتان بگذارید و بعد از 20 دقیقه آن را با آب سرد بشویید. می توانید ماست را با روغن مورد علاقه تان ترکیب کنید و آن را بر روی قسمت آفتاب سوخته استفاده کنید تا به پوستتان آرامش دهد و التهاب آن را فرو بنشاند.

نقاشی انگشتی

اگر فرزندان شما عاشق نقاشی با انگشت هستند می توانید به جای استفاده از رنگ، ماست را با انواع غذاهای رنگی ترکیب کنید و رنگهای مورد علاقه را برای فرزندانتان بسازید. در این صورت شما دیگر نگران خوردن رنگ توسط فرزندانتان نیستید.

صورتهای زشت

روشهای بسیار زیادی برای استفاده از ماست بر روی پوست وجود دارند. ماست یک نرم کننده بسیار قوی است و باعث سفید شدن و روشن شدن پوست می شود. ماست به از بین بردن لکه های سیاه دور چشم کمک کرده و همچنین باعث کاهش چین و چروک پوست می شود.

ماست برای آکنه و جوش نیز مفید است. مقداری ماست را با آرد جو دو سر و عسل ترکیب کنید، می توانید ماست را به تنهایی نیز استفاده کنید، آن را روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید و بعد از 10 دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

خزه ساز

اگر در داخل حیاط و یا باغتان مجسمه دارید چرا خزه را بر روی آن پرورش نمی دهید؟ روی تمام مجسمه را با ماست بپوشانید. مجسمه و یا هر چیزی که می خواهید خزه را بر روی ان پرورش دهید باید حتما در سایه باشد. این یکی از غیر متعارفترین روشهای استفاده از ماست است که می توانید آن را امتحان کنید.

حال که با این روشهای استفاده از ماست آشنا شدید دوست دارید یکی از آنها را امتحان کنید؟ ماست غذایی بسیار سالم و محصول زیبایی جالبی است. هنگام استفاده از ماست اطمینان حاصل کنید که ماست طبیعی است.

 فواید ماست برای مو

گردآوری شده ی مجله ی اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

موافقم + 1 مخالفم - 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر ماست برای سلامت مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..