تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقص و پایکوبی صهیونیست ها در آرامگاه حضرت یوسف(ع) + فیلم

به گزارش افکارنیوز،

 شهرک نشینان تندرو یهودی تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

در پی یورش صدها شهرک نشین تندرو یهودی به آرامگاه حضرت یوسف(ع) در نابلس درگیری شدیدی میان آن ها و شهروندان فلسطینی در این منطقه به وقوع پیوست و طی آن نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند که طی آن یک جوان فلسطینی هدف قرار گرفته و زخمی شد.

صهیونیست‌ها به خودروهای امدادرسانی اجازه ورود به این منطقه به منظور مداوای این جوان مجروح را ندادند و در نهایت او را بازداشت کردند.

شاهدان عنوان کردند که شب گذشته بیش از ۱۵ دستگاه اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست را به نابلس انتقال دادند تا امروز دوشنبه در مراسم های دینی یهودیان در این مکان مقدس شرکت کنند.

شمار زیادی از خاخام‌های تندرو یهودی و افسران ارشد صهیونیستی نیز تحت حمایت شدید امنیتی در این مراسم ها شرکت کردند.

شاهدان عینی شمار شهرک نشینان صهیونیست را حدود ۸۰۰ نفر تخمین زده‌اند.

اما پایگاه خبری عبری زبان ۰۴۰۴ اعلام کرد که حدود ۱۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت شدید امنیتی به منظور انجام مراسم های آیین یهود وارد آرامگاه حضرت یوسف(ع) در نابلس شدند.

جوانان فلسطینی با شهرک نشینان صهیونیست درگیر شده و به سمت آنها سنگ و کوکتول مولوتف پرتاب کردند اما هیچ‌یک از صهیونیست‌ها در این درگیری زخمی نشده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقص و پایکوبی صهیونیست ها در آرامگاه حضرت یوسف(ع) + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..