تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه کننده شهرزاد 1 :امیدوارم شهرزاد درگیر سیاست نشود

به گزارش افکارنیوز،

محمد هادی رضوی، تهیه‌کننده در خصوص علت توقف سریال «شهرزاد» گفت: من از دلیل توقف سریال «شهرزاد» خبر ندارم و در توقیف آن دخیل نبودم، اما مسیر قانونی را طی کرده‌ام و منتظر نتیجه آن هستم، هر چند ابتدا منتظر بودم که محمد امامی از زندان بیرون بیاید و بعد ماجرا را پیگیری کنم، ولی دیدم نمی‌شود. 

وی در خصوص سهم امامی از سریال «شهرزاد» عنوان کرد: از 12 میلیارد تومانی که برای «شهرزاد» هزینه شد، 5 میلیارد را محمد امامی داد که حدود 40 درصد می‌شود و قرار بود که در زمان بهره‌برداری، سهم او 50 درصد شود. 

رضوی ادامه داد: من تقاضا شفاف سازی مالی کردم و باید دید که درآمد «شهرزاد 1» چه قدر بوده است. 

این تهیه کننده در خصوص کمپین‌های اینستاگرامی «شهرزاد» گفت: من از کمپین «آری به شهرزاد» شکایت کرده‌ام، این افراد اگر هم دوستدار امامی هستند باید بگذارند در سکوت، تمام جریانات طی شود، چون اگر فضا آرام‌تر باشد، بهتر است. 

رضوی عنوان کرد: با توقیف نشدن «شهرزاد2»، حق من خورده شد و این اهمال ارشاد است.

این تهیه کننده اظهار داشت: من به ارشاد، معاونت سینمایی و معاونت نظارت ارزشیابی سازمان سینمایی هم درباره ماجرای «شهرزاد» گفتم و آقای ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی باید حضور پیدا می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. 

وی ادامه داد: من به آقای ایوبی هشدار می‌دهم که شما متولی سینما هستید و امیدوارم که «شهرزاد» درگیر سیاست نشود. 

رضوی در خصوص بودجه «شهرزاد 2» عنوان کرد: من از کارهای عوامل سری دوم این مجموعه مطلع نیستم و نمی‌دانم که چه پولی را خرج می‌کنند، فقط این را می‌دانم که «شهرزاد 1» پانزده میلیارد فروخته بود و پنج میلیارد آن را به عنوان پیش پرداخت عوامل مجموعه گرفته‌اند و با آن بودجه کار می‌کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه کننده شهرزاد 1 :امیدوارم شهرزاد درگیر سیاست نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..