تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر منفی لوازم آرایشی برغریزه مادری

کد خبر: ۴۴۹۶۱۷

۱۷  بازدید

خبرگزاری ایرنا: محققان به زنان باردارهشدار می دهند که ازمصرف لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل رژ لب، عطر و ضد تعریق (دئودرانت)بپرهیزند؛ این محصولات حاوی یک ماده شیمیایی هستند که برغرایز و عواطف مادری تاثیر می گذارد.

محققان دانشگاه ماساچوست درجریان یک مطالعه جدید متوجه شدند که یک ماده شیمیایی رایج در دئودرانت، رژ لب و عطر بر مراقبت های مادرانه تاثیر می گذارد.

این مطالعه نشان داد که حتی قرار گرفتن در معرض اندکی از این ماده شیمیایی به نام بیسفونل اس (BPS ) بر توانایی مادر برای تنظیم نیازهای کودک تاثیر می گذارد.

محققان تاکید کردند که نتایج این مطالعه از دیدگاه تکاملی حائز اهمیت است زیرا رفتار مادر بر احتمال بقای نوزاد تاثیر دارد.

محققان دانشگاه ماساچوست در جریان این مطالعه متوجه شدند که قرار گرفتن در معرض مقدار کم BPS موجب مرگ 10 درصد از بچه موش ها، در نتیجه مراقبت های ضعیف مادرانه شد.

به گفته محققان ، BPS بر رفتار مادرانه و همچنین ارتباطات عصبی مرتبط با مادری تاثیر می گذارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر منفی لوازم آرایشی برغریزه مادری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..