تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با دانش آموزان/ تصاویر

ساعت: 09:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989172

مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو با دانش اموزان فعال ماکو در پژوهشکده دانش آموزی ماکو دیدار کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل مرزداران ، این مراسم که در پژوهشکده ماکو برگزار شد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکوگفت : آینده منطقه را دانش آموزان امروز می سازند ،شورای دانش آموزی منطقه باید فعال شوند تا دانش آموزان بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

فروزان افزود : مرکز رشد فناوری های نوین منطقه آزاد ماکو به زودی راه اندازی می شود و فعال شدن انجمن های علمی دانش آموزی از اولویت های آموزش و پرورش منطقه است .

وی گفت :طرح ها و ایده های شاخص دانش آموزی که بتواند منجر به تولید شوند، مورد حمایت جدی سازمان است .

در ادامه  نمایندگان دانش آموزان مشکلات دانش آموزان و مدارس ماکو را  مطرح کردند .از جمله مشکلاتی که توسط نمایندگان دانش اموزان مطرح شد :

مشکلات سخت افزاری مدارس از قبیل محیط کلاس و مدرسه و ابزارها و وسایل کمک آموزشی و مشکلات نرم افزاری شامل سطح آموزش، نحوه تدریس و سطح علمی معلمان و مدرسان می باشد .

انتهای پیام /  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با دانش آموزان/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..