تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد استقلال به علی دایی/ رحمتی را می‌دهیم، مبعلی را می‌گیریم!

پیشنهاد استقلال به علی دایی/ رحمتی را می‌دهیم، مبعلی را می‌گیریم!

ورزش > لیگ برتر - استقلالی‌ها برای به‌دست آوردن هافبک مورد نظر منصوریان پیشنهاد جدیدی به نفتی‌ها ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی در مصاحبه ای اعلام کرد دوست دارد در استقلال بماند و حتی اگر نیمکت نشین هم شود از این تیم نمی رود.اما ظاهرا منصوریان تصمیمش را گرفته و دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کاپیتان تیمش ندارد.

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، نفت درون دروازه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند. وحید شیخ ویسی همان ابتدای فصل تصمیم گرفت به استقلال خوزستان برود و به دروازه بان اصلی این تیم تبدیل شود. فقط ماند میلاد فراهانی که در صبا نیز سابقه بازی زیر نظر دایی را داشت.فراهانی هر چند عملکرد ضعیفی از خود بر جا نگذاشت اما هرگز دروازه بان شش دانگی برای نفت نبود تا علی دایی و همکارانش در تعطیلاتت نیم فصل دنبال جذب یک دروازه بان بزرگ باشند. دروازه بانی که گفته می شود نامش مهدی رحمتی است و البته خود دایی هم تماسی در این خصوص با رحمتی داشته و نظر کاپیتان آبی ها را برای حضور در نفت جویا شده است.

در همین خصوص با خبرشدیم آبی ها به نفتی ها و به خصوص دایی پیغام فرستاده اند در صورتی رضایتنامه رحمتی را صادر می کنند که ایمان مبعلی پیراهن استقلال را بر تن کند. مبعلی هافبک مورد علاقه منصوریان است که این روزها نامش در حوالی باشگاه استقلال شنیده می شود.این انتقال می تواند نهایی شود، به خصوص که نفت درون دروازه مشکل دارد و استقلال هم بیش از هر زمان دیگری به یک بازیساز مثل مبعلی محتاج است!


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد استقلال به علی دایی/ رحمتی را می‌دهیم، مبعلی را می‌گیریم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..