تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرخ پوشان به نیمکت قوی نیاز دارند

کد خبر: ۴۴۹۴۷۴

۶۸  بازدید

روزنامه قانون - رضا شاهرودي/ پيشكسوت پرسپوليس:

تيم پرسپوليس پس از پايان نيم فصل اول، دو مهره تاثيرگذار خود يعني اميد عاليشاه و احمد نوراللهي را از دست داد و حالا بايد به فكر جايگزين‌هایی براي اين دو بازيكن باشد. برانكو براي نتيجه گرفتن در ادامه نبردهاي تيمش نياز دارد كه دستش در استفاده از بازيكنان باز باشد. اين تيم همچنين به نيمكتي قوي‌تر نسبت به نيم فصل اول احتياج دارد. پرسپوليسي‌ها امسال علاوه بر ليگ برتر ايران، ليگ قهرمانان آسيا را هم پيش رو دارند و اين كار را سنگين و فشرده مي‌كند. اين فشردگي و تعداد بازي‌هاي بالا ممكن است به آسيب‌ديدگي بازيكنان منجر شود. آن وقت است كه نياز به بازيكنان جايگزين قوي ايجاد مي‌شود. البته بايد در نظر داشت كه هر بازيكني هم شايستگي حضور در اين تيم را ندارد و اگر قرار است بازيكن خارجي جذب شود، بهتر است بازيكناني در سطح بالا باشند نه مانند اين بازيكنان اوكرايني كه بيشتر نيمكت‌نشين بودند.

كادر فني پرسپوليس بايد گزينه‌هاي موجود را به دقت بررسي كرده و نفرات مناسبي را به خدمت بگيرد. تيم پرسپوليس در نيم فصل اول مسابقات، در گل زدن مشكلات عديده داشت به نحوي كه در هر بازي نزديك به 10 تا 15 موقعيت گل را از دست مي‌دهد. در واقع اين تيم در رساندن توپ به مهاجمان هيچ مشكلي ندارد و اين ضربه آخر است كه بیشتر به گل تبديل نمي‌شود. اين مشكل با حضور يك مهاجم 6 دانگ رفع خواهد شد. البته مهدي طارمي هم نمايش چندان بدي نداشت اما هنوز تجربه كافي را ندارد و گاهي نمي‌تواند از موقعيت‌هاي مناسبي كه ايجاد مي‌شود به نحو احسن استفاده كند. در مجموع به نظر من تيم پرسپوليس بايد در همه پست‌ها بازيكناني را به خدمت بگيرد؛ حتي در دروازه هم نياز به يك بازيكن ديگر دارد تا زماني كه مصدوميت بيرانوند رفع شود به مشكل برخورد نكنند.

هرچند دروازه‌بان فعلي پرسپوليس هم نمايش قابل دفاعي داشت. كادر فني پرسپوليس توانست عملكرد قابل قبولي از خود ارائه دهد و من فكر مي‌كنم برانكو در نيم فصل نخست نمره قبولي گرفت. اين مربي قطعا براي ادامه راه پرسپوليس هم برنامه‌هاي دقيق و اصولي زير سر دارد تا روند خوب اين تيم ادامه‌دار باشد. قطعا حريفان پرسپوليس كه در تعقيبش هستند مي‌توانند در نيم فصل دوم خطرساز شوند. تيم‌هايي نظير تراكتورسازي، نفت، ذوب آهن و ... منتظر كوچك‌ترين لغزش از سوي پرسپوليس هستند تا جاي اين تيم را در صدر جدول تصاحب كنند.

از طرفي تيم‌ها شرايط خود را نسبت به نيم‌فصل اول بهتر خواهند كرد. به هر حال اين تيم در ادامه كار سختي پيش رو دارد و بايد به مصاف حريفان قدرتمند آسيايي برود. البته بايد اين را در نظر داشت كه به همان ميزان كه ما از بازي با تيم‌هايي مانند الهلال واهمه داريم، آن ها هم تيم پرسپوليس را تيمي قدرتمند مي‌دانند. پرسپوليس تيمي قدرتمند و ريشه‌دار است و براي كسب نتيجه در آسيا از انگيزه مضاعفي برخوردار است تا بتواند دل هوادارانش را شاد كند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرخ پوشان به نیمکت قوی نیاز دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..