تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس گلزن تمام عيار ندارد

کد خبر: ۴۴۹۴۶۸

۶۵  بازدید

روزنامه قانون -  احسان خرسندي/ بازيكن سابق پرسپوليس:

پرسپوليس در نيم فصل نخست رقابت‌هاي ليگ‌برتر فوتبال نمايش خوبي داشت و توانست ضمن ارائه بازي خوب، در اكثر مسابقاتش نتيجه قابل قبولي هم كسب كرده و در نهايت با صدرنشيني و قهرماني، دور رفت رقابت‌ها را به پايان برساند. با اين حال برخي كارشناسان معتقدند كه اين تيم با وجود نمايش و نتيجه خوب در نيم فصل اول، به دليل از دست دادن برخي بازيكنانش در ادامه مسابقات با مشكلاتي مختلف درگير مي شود. اما من با اين نظريه موافق نيستم. به اعتقاد من پرسپوليس نيمكت چندان ضعیفی‌اي در نيم فصل اول نداشت كه حالا با از دست دادن برخي نفراتش دچار مشكل شود. بزرگترين مشكل قرمزپوشان در نيم فصل اول اين بود كه شاگردان برانكو مقابل تيم‌هايي كه تاكتيكي كاملا دفاعي را به كار مي‌بردند با مشكل مواجه می‌شد و توانايي گل زدن را از دست مي‌داد. در واقع تيم پرسپوليس علاوه بر اين كه از داشتن يك هافبك بازي‌ساز خوب محروم است، از نبودن يك مهاجم گلزن تمام عيار رنج مي‌برد.

محسن مسلمان نمايش نسبتا خوبي داشت اما به نظر من با روزهاي اوجش فاصله دارد و مي‌تواند با تمركز بيشتر كمك زيادي به پرسپوليس كند. او بازيكن توانمندي است و در فصل قبل نشان داد كه مي‌تواند يكي از اركان اصلي تيم برانكو شود اما اين فصل افت كرده و اين موضوع روي عملكرد پرسپوليس هم تاثير گذاشته است. اين تيم شايد با اين نفرات در ليگ ايران بتواند نتيجه لازم را كسب كند و قهرمان هم بشود اما در ليگ قهرمانان آسيا بدون شك با مشكل روبه‌رو خواهد شد. حريفان هم‌گروه پرسپوليس، تيم‌هاي قدرتمندي هستند و قرمزپوشان كار آساني مقابل هيچ كدام از 3 تيم نخواهند داشت. هواداران پرسپوليس از تيم‌شان توقع كسب نتيجه عالي در آسيا را دارند .

براي نتيجه گرفتن در آسيا و رقابت با تيم‌هاي بزرگ نياز به آمادگي بدني و فني بالايي است اما شرايط فعلي اين تيم تا حدود زيادي نشان مي‌دهد كه در آسيا خيلي نبايد انتظار موفقيت داشت. پرسپوليس براي بهبود شرايط فني نياز دارد كه نقاط ضعف خود را پيش از آغاز نيم‌فصل رفع كند. برانكو مربي باهوشي است و قطعا براي تك تك مشكلاتي كه احتمال رخ دادن‌شان را مي‌دهد تدابيري مي‌انديشد. معتقدم بايد به او اعتماد كرد و اجازه داد تيم خوبي براي اين مسابقات آماده كند. از طرفي نبايد از نكات مثبت تيم پرسپوليس در نيم فصل نخست ليگ برتر چشم‌پوشي كرد. خط دفاع پرسپوليس يا بهتر است بگويم كار دفاعي تيمي شاگردان برانكو در تمام مسابقات‌شان بي‌نظير بود. سيد جلال حسيني بدون شك ستاره اين تيم در 15 هفته ابتدايي ليگ بود كه نقشي پررنگ در موفقيت‌هاي تيمش داشت. در مجموع دفاع پرسپوليس به نحوي بود كه هيچ انتقادي نمي‌توان به آن وارد كرد.


آغاز نيم فصل دوم براي قرمزپوشان پايتخت با چالش جدي همراه است به خصوص اين كه اين تيم علاوه بر قهرماني و كسب جام ليگ برتر فوتبال، گوشه چشمي هم به موفقيت و عرض اندام مقابل حريفان آسيايي‌اش خواهد داشت. قطعا نفرات جديدي جذب اين تيم خواهند شد و شرايط بهتري نسبت به قبل پيدا مي‌كند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس گلزن تمام عيار ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..