تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد: قراردادها به درستي بسته نشده اند

کد خبر: ۴۴۹۴۶۳

۶۸  بازدید

پرسپوليس در ابتداي فصل قراردادهايي بست كه اشتباه بود. آن‌ها تيم‌شان را براساس مهره‌هاي شناخته شده بستند ولي در نيم‌فصل مشخص شد كه اين بازيكنان سرباز هستند.

روزنامه قانون: پرسپوليس در ابتداي فصل قراردادهايي بست كه اشتباه بود. آن‌ها تيم‌شان را براساس مهره‌هاي شناخته شده بستند ولي در نيم‌فصل مشخص شد كه اين بازيكنان سرباز هستند. اگر از ابتداي فصل اين موضوع مشخص مي‌شد، به طور حتم چاره‌اي براي آن انديشيده مي‌شد. در حال حاضر پرسپوليس مي‌تواند با بازيكنان جانشين جاي خالي بازيكناني كه از اين تيم جدا شده‌اند را پر كند اما سوال اصلي اينجاست كه آيا اين بازيكنان به همين زودي مي‌توانند خود را با تاكتيك‌هاي تيمي و ساير بازيكنان هماهنگ كنند؟ پاسخ اين سوال خير است. جدايي چندين بازيكن از پرسپوليس ضربه بزرگي به اين تيم خواهد زد و اين موضوع در نيم‌فصل دوم بيش از پيش احساس خواهد شد.

پرسپوليس در نيم‌فصل اول هم از كمبود بازيكن رنج مي‌برد اما نه تنها مديريت باشگاه چاره‌اي براي اين كار پيدا نكرد بلكه با قراردادهاي عجيب، سبب جدايي چند بازيكن ديگر هم شد تا دست برانكو خالي بماند. مشكل ديگري كه در ابتداي فصل وجود داشت اين بود كه من تصور مي‌كنم برانكو بازيكنان زيادي را در ابتداي فصل مدنظر داشت اما باشگاه نتوانست آن‌ها را جذب كند. معتقدم اگر از ليست يك سرمربي 80 درصد بازيكنان را جذب كنيم،‌ موفق هستیم ولي من معتقدم اين موضوع اتفاق نيفتاد. در حال حاضر باشگاه مي‌گويد در نقل‌وانتقالات زمستاني، بازيكنان زيادي را به خدمت مي‌گيرد اما همه مي‌دانيم كه در اين فصل، اغلب باشگاه‌ها بازيكنان خوب خود را از دست نمي‌دهند تا حريف قوي‌تر شود.

بنابراين به نظر من اين مسائل فقط براي كاهش فشار روي باشگاه است. بازيكن در نيم‌فصل ممكن است پيشنهاد خارجي داشته باشد بنابراين اگر هم جدا شود ممكن است به اروپا برود و قيد ايران را بزند. پرسپوليس اما نه تنها نمي‌تواند بازيكنان خوبي در اختيار بگيرد بلكه دو بازيكن خوب خود را هم از دست مي‌دهد. مشكل ديگر اين تيم، ليگ‌قهرمانان آسياست. با توجه به هزينه‌اي كه تيم‌هاي ژاپني و چيني انجام مي‌دهند، قهرماني و نتيجه گرفتن در آسيا بسيار مشكل شده است. چيني‌ها به دنبال بازيكنان ستاره دنيا و مربيان بزرگ رفته‌اند و ما بايد در مقابل اين تيم‌ها قرار بگيريم. بنابراين كار راحتي نداريم، هرچند كه پتانسيل موجود در فوتبال ايران به ما كمك خواهد كرد. اما بايد با برنامه بهتر جلو برويم كه اين موضوع در پرسپوليس اتفاق نيفتاده است. بحث استعفاي طاهري هم در روزهاي اخير مطرح شده که به نظر من الآن زمان خوبي براي استعفا نيست.

چون در اين برهه پرسپوليس بايد روي جذب بازيكنان تمركز كند و استعفا اين تيم را به حاشيه مي‌برد. مديريتي كه تيم را بسته بايد تا پايان فصل بماند، من شنيده‌ام برانكو هم قراردادي بسته كه اگر علي‌اكبر طاهري، سرپرست پرسپوليس برود او هم مي‌تواند از اين تيم جدا شود. بنابراين بحث استعفا باعث لطمات جبران ناپذيري به پرسپوليس مي‌شود و حتي قابل جبران هم نخواهد بود. در هر صورت اميدوارم پرسپوليس در نيم‌فصل دوم ،طلسم قهرمان نشدن را بشكند و بتواند تيم قدرتمندي را راهي رقابت‌ها كند تا هواداران ميليوني اين تيم كه با پيروزي‌ها خوشحال و با شكست‌ها اشك مي‌ريزند، روزهاي خوبي را تجربه كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد: قراردادها به درستي بسته نشده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..