تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت انفجار گلکسی نوت ۷ کشف شد؛ اعلام نشد! -


,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] علت انفجار گلکسی نوت ۷ کشف شد؛ اعلام نشد

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: علت انفجار گلکسی نوت ۷ کشف شد؛ اعلام نشد!

آکاایران با اینکه سامسونگ دو بار گوشی هوشمند Galaxy Note ۷ را به علت انفجار آن فراخوانی کرده و درنهایت این فبلت را از بازار جمع کرد، در ابتدا قادر به مشخص کردن علت این اتفاق و تکرار آن در آزمایشگاه نبود.

 به گزارش فارنتروز گذشته گزارشی منتشر شد که در آن سامسونگ متوجه شده دقیقا چه مشکلی در باتری گلکسی نوت 7 وجود داشت که خسارت 5 میلیارد دلاری برای این شرکت به‏ جا گذاشته است. با این حال این شرکت این علت را اعلام نکرده است.

به گزارش آکاایران این شرکت در ادامه گفت که نتایج تحقیقات داخلی خود را با شرکت مشاوره امنیت و صدور گواهی‏نامه UL در آمریکا به اشتراک گذاشته است. بااینکه این کمپانی قول انتشار گزارشی در مورد علت اصلی انفجارها تا پایان سال میلادی جاری را داده بود، تا به ‏حال آمادگی انتشار نتایج تحقیقات خود به‏ صورت عمومی را نداشته است. حدود دو هفته پیش، گزارشی طراحی باتری گلکسی نوت 7 را مقصر اصلی انفجار و آتش ‏سوزی ‏ها دانست، چراکه سامسونگ برای حفظ ظاهر ظریف دستگاه، نازک‏ترین باتری با بیشترین گنجایش ممکن را می‏ خواست.

اخبارتکنولوژی - اقتصاد نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت انفجار گلکسی نوت ۷ کشف شد؛ اعلام نشد! -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..