تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه به مناسب سازی معابر برای سالمندان و معلولان

به گزارش افکارنیوز،

علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع مناسب‌سازی معابر برای معلولان و  سالمندان اظهار داشت: باید به موضوع مناسب‌سازی بر اساس استانداردها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دو مشکل در خصوص عدم ساماندهی معابر و مکان‌های ویژه معلولان وجود دارد، افزود: یک مورد به وضع طبیعی شهر مانند قرارگیری در شیب و دیگری فرهنگی که در خصوص ساخت و سازها اعم از خصوصی و عمومی وجود دارد مربوط می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروزه در بحث ساخت و سازها خیلی به بحث مشکلات معلولان و سالمندان توجه نمی شود.

صابری با بیان اینکه هم اکنون شهر شکل گرفته و همین موضوع کار را مشکل می کند، تصریح کرد: چراکه مناسب سازی کیفی است و نه کمی، به همین دلیل امیدواریم در مکان های جدیدی که ساخت و ساز انجام می شود، مناسب سازی ویژه معلولان و سالمندان انجام شود.

وی با بیان اینکه امروزه در خیابان های شیب دار، مناسب سازی انجام نشده است، تصریح کرد: این در حالی است که در برخی از خیابان‌های فرعی مناسب سازی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضوابط و دخالت ستاد مناسب سازی فضا و معابر شهری می تواند خارج از هر سلیقه ای بر اساس استاندارد در طرح های مناسب سازی اجرایی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه به مناسب سازی معابر برای سالمندان و معلولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..