تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی: مافیا نیستم که باند داشته باشم/ می‌خواهم بمانم، اما اگر مرا نخواهند می‌روم

رحمتی: مافیا نیستم که باند داشته باشم/ می‌خواهم بمانم، اما اگر مرا نخواهند می‌روم

ورزش > لیگ برتر - مهدی رحمتی کاپیتان استقلال می‌گوید می‌خواهد در این تیم بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست استقلال مقابل نفت و نیمکت نشینی رحمتی در بازی برابر سپاهان، زمزمه های جدایی رحمتی از استقلال به گوش رسید. کاپیتان استقلال در مصاحبه ای با روزنامه خبرورزشی درباره نیمکت نشینی اش گفت: یک بازیکن قرار نیست همیشه بازی کند و یک روزهایی هم ممکن است نیمکت نشین شود. من در تیم ملی و استقلال هم نیمکت نشین بودم و مشکلی با این موضوع ندارم.سرمربی تیم صلاح دید من بازی نکنم و من هم به نظر ایشان احترام می گذارم.

رحمتی درباره اینکه گفته می شود وظایفش بیشتر از یک بازیکن است گفت: در سال های گذشته خیلی ها تلاش کردند ذهنیت مردم را نسبت به من خراب کنند و طوری نشان دهند که مهدی رحمتی بیش از یک بازیکن است. من زمانی وظایفش بیشتر می شود که از فوتبال خداحافظی کنم و بخواهم مربی شوم. من مافیا نیستم و در تیم باندی ندارم.

رحمتی درباره جدایی اش گفت: حضور در استقلال برای هر بازیکنی افتخار است ولی اگر مرا نخواهند چاره ای جز تمکین ندارم. 

256 41 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی: مافیا نیستم که باند داشته باشم/ می‌خواهم بمانم، اما اگر مرا نخواهند می‌روم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..