تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا برجام را نقض نکرده/مگر برجام خم رنگرزی است!

به گزارش افکارنیوز،

محمد عطریانفر که در فتنه 88 بازداشت شد و از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بیگانه در برخی احزاب و جریان‌های سیاسی خبر داد، در مصاحبه با روزنامه آرمان می‌گوید: تاکنون هر دو طرف مذاکره، حسب اعلام نظر کارشناسان به تعهدات خود پایبند بوده‌اند. وی برخلاف اغراق‌های جریان سیاسی و رسانه‌ای بزک‌کار برجام که کارگزاران جزو آنها بود، مدعی شد: برخی گمان می‌کنند برجام «خم رنگرزی» است که باید یک‌شبه به وضعیت زندگی مردم را تغییر دهد. نتیچجه برجام در روندی 10 ساله آثار تمام‌عیار خود را نشان می‌دهد و تا پایان این دوره زمانی، نمی‌توان درباره سرنوشت توافق یا فرجام برجام اظهارنظر قاطع کرد.

عطریانفر گفت: برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند نتایج موسع برجام باید بلافاصله در زندگی مردم آثار خود را نشان دهد، به نظر می‌رسد این توقع نوعی بزرگ‌نمایی درباره مطالبات از برجام است و با واقعیت‌های برجام همخوانی ندارد.

یادآور می‌شود عطریانفر جزو چند نفری است که سال 1377 به شکل پنهانی با جرج سوروس (سرمایه‌گذار صهیونیست کودتاهای مخملین) در ویلای شخصی وی ملاقات کردند و این ماجرا سال 1386 از سوی کاملیا انتخابی فرد (همکار فائزه هاشمی در روزنامه زن) لو رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا برجام را نقض نکرده/مگر برجام خم رنگرزی است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..