تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت جسمانی آتنه فقیه نصیری

به گزارش افکارنیوز،

 آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران خوب سینما و تلویزیون کشورمان است که بسیاری او را در نقش های ماندگاری مانند خاله سارا می شناسند، ‌پزشک جوانی که در یک روستا حضور داشت و البته این اواخر با سروش صحت و سریال شمعدونی هم یک بار دیگر از طریق تلویزیون مهمان خانه های مردم شد.

البته خبر بیماری او و ابتلا به ام اس هم یک بار دیگر آتنه فقیه نصیری را در کانون توجه رسانه ها و مردم قرار داد و خیلی از علاقه مندانش با نگرانی و ناراحتی سلامتی او را جویا می شدند.

آتنه فقیه نصیری  درباره بیماری اش گفت: خدا را شکر تقریبا بیماری کنترل شده است و  مشکل خاصی وجود ندارد.

او همچنین درباره کارهای تازه اش هم گفت: در سینما و تلویزیون کاری فعلا انجام نمی دهم و فعلا فقط مشغول ضبط سری دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی هستم.

فقیه نصیری در پاسخ به این پرسش که باید منتظر چه نقشی از او در این مجموعه باشیم هم توضیح داد: قرار نیست جزئیات رسانه ای شود اما من همراه با خانم نونهالی، امیر جعفری و رضا کیانیان به این مجموعه در سری دوم اضافه شده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت جسمانی آتنه فقیه نصیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..