تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۶ جنازه بدون سر در شب کریسمس

به گزارش افکارنیوز،

پلیس مکزیک از کشف ۶ جنازه بدون سر در ایالت جالیسکو این کشور خبر داد.

بر اساس گزارش گاردین، پلیس مکزیک در شهر «جیکولیپان»(Jiquilpan) در ایالت «جالیسکو»(Jalisco) اجساد 13 نفر را در حالی پیدا کرد که 6 تن از آنها بدون سر بودند.

دادستان این ناحیه با تائید این خبر گفته است که این اجساد در منطقه‌ای کشف شده‌اند که محدوده رقابت بین باندهای مواد مخدر محسوب می‌شود.

«روبرتو آلوارز هردیا» سخنگوی امنیتی دولت در بیانیه‌ای گفت که دو تن از هفت کشته این حادثه افسران پلیس شهری و یکی از آنها افسر پلیس دولتی بود.

تحقیقات مقدماتی در این رابطه آغاز شده است و مقامات گروه‌های مسلح مرتبط با باندهای مواد مخدر را عامل این کشتار می‌دانند.

مکزیک یکی از کشورهایی است که بزرگترین باندهای مواد مخدر جهان در ان فعال هستند و خشونت این باند‌ها هرازگاهی با خشونت همراه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۶ جنازه بدون سر در شب کریسمس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..