تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دامی که مسیح علی نژاد برای بیت آیت الله منتظری پهن کرده

به گزارش افکارنیوز،

در مرداد ماه امسال در ایامی که هر ساله منافقین کوردل به مناسبت اعدام منافقین در سال ۶۷ که به بنا بر حکم حضرت امام در خصوص افرادی که در زندان دست به شورش زده بودند و هنوز بر سر موضع نفاق خود باقی بودند صادر شده بود ، فایل صوتی از جلسه ای بین مسئولین قضایی و امنیتی با آیت الله منتظری توسط دفر ایشان منتشر شد که بعد از ۲۸ سال ناگفته هایی را از طرف ایشان در تهمت به حضرت امام و برخی دیگر از خادمین به وطن به سمع ملت ایران رساند.

این فایل صوتی به سرعت و در یک کمپین تبلیغاتی از پیش آماده شده به تیتر رسانه‌های ضدانقلاب تبدیل شد و فضاسازی چندروزه‌‌ای که برای سالگرد اعدام منافقین پس از مرصاد به راه انداخته بودند را رونقی تازه بخشید.

پس از انتشار این سند سری توسط فرزند آیت الله دادگاه ویژه روحانیت وی را به اتهام انتشار اسناد محرمانه به محکمه کشید که در نهایت دو روز پیش حکم وی مبنی بر ۶ سال حبس و خلع لباس البته تا سه سال تعلیق صادر شد.

پس از صدور حکم در دادگاه ویژه روحانیت بی بی سی فارسی اولین رسانه ای بود که این مساله را پر رنگ نمود و گزارش ها و تحلیل های زیادی را در شب و روز گذشته در سایت و شبکه تلویزیونی خود منتشر کرده این شبکه بلافاصله با احمد منتظری نیز مصاحبه نمود تا رسانه رسمی بیت آیت الله باشد.

وی حکم صادر شده را بسیار ظالمانه دانسته و گفته نوع طبقه بندی سند را تهیه کننده سند مشخص می کند و گفته این فایل صوتی اصلا محرمانه نبوده و دلیلی بر عدم انتشارش نیز نداشتیم وی همچنین گفته من در دادگاه کاملا از خود دفاع نمودم و قاضی مربوطه نیز قانع شده بود و این حکم از جایی دیگر صادر شده!

در همین راستا دیروز فرزند آیت الله با یکی از خبرنگاران ضد انقلاب مصاحبه ای کرده و جالب اینکه در ابتدای مصاحبه احمد منتظری خطاب به وی می گوید که صدای شما برایم خیلی آشناست که معلوم می شود از قبل با یکدیگر ارتباطات زیادی داشته اند.

منتظری در پاسخ به سوال علی نژاد که از وی در خصوص روند دادگاه وی سوال می کند می گوید :” از اقدامی که انجام داده ام و اسناد سری مملکت را منتشر نموده ام اصلا پشیمان نیستم و با توجه به هزینه ای که این کار داشته این عمل را انجام داده ام.”وی در ادامه گفته من آماده رفتن به زندان هستم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تهمت به آمار سازی از طرف حاکمیت جمهوری اسلامی در خصوص وقایع تاریخی می گوید که نباید به ملت دروغ گفت و من وظیفه دارم در برابر این دروغ ها بایستم.منتظری در انتهای سخنان خود می گوید من تا پایان این راه را ادامه می دهم و از بازداشت و کشته شدن حتی نمی ترسم.

انتظار می رود با توجه به موضوعات پیش آمده در ماه های اخیر حول محور بیت آیت الله منتظری معاندان نظام و دستگاه های رسانه ای آنها اعم از منافقین و لیبرال ها که هنوز به جهالت و نادانی عده ای در بیت آیت الله امید دارند و نشانه های آن این روز ها دیده می شود باید هر چه زودتر دامی که این رسانه ها برای این افراد پهن نموده اند را به آنها گوشزد نمود تا در این مرداب ضلالت بیش از این فرو نروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دامی که مسیح علی نژاد برای بیت آیت الله منتظری پهن کرده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..