تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل و طوفان، هزاران نفر را در فیلیپین آواره کرد

بر اثر وقوع سیل و طوفان در فیلیپین، هزاران نفر از شهروندان این کشور بی خانمان شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی، از دو روز پیش طوفان سهمگینی در مناطقی از فیلیپین وزیده است.

این طوفان با بارش شدید باران و جاری شدن سیل همراه شده است. تاکنون شش نفر براثر طوفان و سیل جانشان را در این مناطق از دست داده اند.

سیل و طوفان سبب قطع جریان برق شده است. هزاران نفر براثر سیل و طوفان از خانه هایشان گریخته و آواره شده اند. آنها به سمت مناطق غربی فیلیپین عازم شده اند.

سرعت طوفان به یکصد و بیست کیلومتر در ساعت رسیده است. به گفته کارشناسان سازمان هواشناسی، این طوفان تا چند روز دیگر به ویتنام می رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل و طوفان، هزاران نفر را در فیلیپین آواره کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..