تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر کشی در تلویزیون

به گزارش افکارنیوز،

برنامه «به اضافه مستند» از ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه هفته آینده ۱۴ دی ماه از شبکه مستند پخش خواهد شد و در اولین قسمت آن مستند «مادرکشی» برای اولین بار از تلویزیون پخش و بررسی می شود.

در اولین قسمت از این برنامه، کمیل سوهانی کارگردان فیلم «مادرکشی»، فرود شریفی رییس انجمن خشکسالی و تغییر اقلیم ایران و کاوه فرهادی مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل زیست محیطی، مهمان شبکه مستند می شوند.

«به اضافه مستند» به تهیه کنندگی محمد حسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان با اجرای علی صدری نیا از هفته آینده هر سه شنبه ساعت ۲۰:۳۰ با پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون به بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می پردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر کشی در تلویزیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..