تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزریق روحیه به جانشین مهدی رحمتی توسط عادل فردوسی‌پور/ عنوان مهار برتر هفته پانزدهم به حسینی رسید

تزریق روحیه به جانشین مهدی رحمتی توسط عادل فردوسی‌پور/ عنوان مهار برتر هفته پانزدهم به حسینی رسید

ورزش > لیگ برتر - جانشین مهدی رحمتی توانست عنوان بهترین مهار هفته پانزدهم لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمكت نشینی مهدی رحمتی در هفته پانزدهم لیگ برتر یكی از مهم ترین اتفاقات لیگ فوتبال ایران بود. رحمتی كه كاپیتان استقلالی ها بود و تا پیش از این نقشی انكار ناپذیر در نتایج استقلال داشت، با تصمیم علی منصوریان روی نیمكت نشست تا حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال جانشین او شود.
از شانس بد رحمتی، حسینی عملكرد خوبی هم داشت و به جز گلی كه خورد، در سایر صحنه ها خوب كار كرد. حسینی در مسابقه با سپاهان موقعیت‌های زیادی را هم مهار كرد كه یكی از آن ها نظر عادل فردوسی پور را جلب كرده و عادل در برنامه اش این مهار توپ را به عننوان مهار برتر هفته پانزدهم معرفی كرد.
این می تواند تزریق روحیه به دروازه بان جوان استقلال باشد تا از این به بعد با روحیه بیشتری به جای رحمتی درون دروازه استقلال بایستد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزریق روحیه به جانشین مهدی رحمتی توسط عادل فردوسی‌پور/ عنوان مهار برتر هفته پانزدهم به حسینی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..