تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی به یک دلیل رحمتی را نمی‌خواهد

کد خبر: ۴۴۹۳۲۶

۱۱۴  بازدید

خبرگزاری تسنیم: شایعه پیوستن سیدمهدی رحمتی به نفت تهران در تعطیلات نیم‌فصل در حالی مطرح شده است که علی دایی تمایلی برای جذب این دروازه‌بان ندارد.

مربیان تیم نفت از مدت‌ها پیش به دنبال جذب یک دروازه‌بان برای تیم‌شان هستند و در نیم‌فصل اول هم دروازه‌بان‌های زیادی به علی دایی معرفی شدند، اما او هیچ‌کدام از آنها را نخواست، آنهم به یک دلیل مشترک.

دایی در حال حاضر فقط با خروج‌های میلاد فراهانی مشکل دارد و در هر جلسه از تمرینات تیمش روی این مسئله کار می‌کند، از این جهت او به دنبال دروازه‌بانی است که در خروج ضعف نداشته باشد. تمامی دروازه‌بان‌هایی که در تمرینات نفت تست شدند یا دایی فیلم بازی‌های آنها را دید به خاطر داشتن همین ضعف مورد تأیید او قرار نگرفتند.

شرایط رحمتی هم مشابه همین دروازه‌بان‌هایی است که به دایی معرفی شده‌اند. دروازه‌بان استقلال در بازی این تیم با تیم دایی روی دو کرنر ارسالی دروازه‌اش دو مرتبه باز شد و به همین دلیل هم منصوریان تصمیم گرفت در بازی با سپاهان او را نیمکت‌نشین کند.

جالب اینکه مربیان نفت برای بازی تیم‌شان مقابل استقلال همین ضعف رحمتی را نشانه رفته بودند و طبیعی است که برای نیم‌فصل تمایلی به جذب این دروازه‌بان نداشته باشند.

علی دایی بعد از تماشای فیلم بازی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 خواهان دروازه‌بان حریف تیم ملی شد، چرا که  «ابراهیم عالمه» در این بازی روی خروج‌هایش بسیار موفق نشان داد. باید دید نفتی‌ها می‌توانند دروازه‌بان مورد علاقه دایی را در نیم‌فصل جذب کنند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی به یک دلیل رحمتی را نمی‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..