تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر ایران در روسیه سقوط هواپیما را تسلیت گفت

کد خبر: ۴۴۹۳۲۲

۱۱۰  بازدید

خبرگزاری ایرنا: مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه سانحه سقوط هواپیمای توپولف 154 وابسته به وزارت دفاع این کشور را که با 92 سرنشین در دریای سیاه سقوط کرد، تسلیت گفت.

مهدی سنایی روز دوشنبه در یک توئیت نوشت: در لحظات سخت سوگ روسیه و خانواده قربانیان سانحه سقوط هواپیما، ملت ایران شریک غم داغدیدگان است.

این توئیت که به زبان روسی نوشته شده است، در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب یافته است.


هواپیمای روسی بامداد دیروز هنگامی که عازم پایگاه حمیمیم سوریه بود به دلایلی که وضعیت فنی یا شرایط هدایت پروازی اعلام شده است در فاصله 1500 متری ساحل دریای سیاه شهر سوچی سقوط کرد.


این سانحه هفتادمین سقوط هواپیمای توپولف 154 در جهان اعلام شده است.


تاکنون شماری از اجساد سرنشینان که 9 خبرنگار، اعضای گروه موسیقی نظامی الکساندروف و شماری از نظامیان نیز بین آنان بودند، در منطقه کشف شده است و عملیات تجسسی نیز همچنان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر ایران در روسیه سقوط هواپیما را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..