تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های جنجالی مسعود کیمیایی درباره گوگوش

مسعود کیمیایی درباره ازدواج هایش صحبت کرد و گفت فائقه آتشین (گوگوش) خانم بزرگوار و پاکیزه ای بود.مسعود کیمیایی در مصاحبه با حسین دهباشی،در باره زندگی اش اطلاعاتی ناشنیده ارائه کرد.

وی در برنامه تاریخ ایرانی، از سه ازدواج زندگی اش گفت: «در ۲۲ سالگی ازدواج کردم. دخترم گیلدا از این ازدواج است، که دلم برایش تنگ شده. همسر بعدی من [گیتی پاشایی] مادر پولاد است که فوت شدند. خانم بسیار خوبی بودند.

ازدواج سوم من با خانمی [فائقه آتشین، گوگوش] بود که در زندگی خصوصی من بسیار خانم بزرگوار و پاکیزه ای بودند. من زندگی دیگرش را نمی شناسم. انسان فوق العاده ای بودند. و ایشان هم دیگر نیستند.»

او درباره معیشت و خانه خریدن اش ادامه داد: «در سن ۷۶ سالگی نه بیمه دارم و نه ارث. پنج سال پیش این آپارتمان را به کمک خانمی که در دفتر من کار می کرد، به همراه پولاد و… خریدم. آخرش هم که کم آوردم، تلویزیون ۱۳۰ میلیون تومان، فیلم هایم را خرید.» او همچنین گفت: «با شرافت زندگی کردن، تاوان دارد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های جنجالی مسعود کیمیایی درباره گوگوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..