تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم متفاوت امیر جعفری در فیلم جدید مهران مدیری

امیر جعفری در فیلم جدید مهران مدیری

مهران مدیری که اولین فیلم خود را می‌سازد امیرجعفری را برای بازی در فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» انتخاب کرد.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی به نیمه رسیده است.

امیر جعفری در فیلم ساعت 5 عصر

از عوامل دیگر این پروژه میتوان از علیرضا شمس  به عنوان دستیار اول و برنامه ریز ،محمود خرسند به عنوان مدیر صدابردارى، میشا جودت به عنوان طراح گریم، امیر حسین حداد به عنوان طراح صحنه و لباس  و سید حسین هادیانفربه عنوان جانشین تهیه کننده و مدیر تولید نام برد.

سرمایه گذارى «ساعت ۵ عصر» بر عهده اول مارکت است که اسپانسرى برنامه ى دور همى را نیز بر عهده دارد.

بازیگرانى که حضورشان در این فیلم قطعى شده است عبارتند از: سیامک انصارى، آزاده صمدى، مهران مدیرى، نگین معتضدی و ده ها بازیگر دیگر که مراحل تست گریم را می گذرانند.  مدیرى تلاش می کند این فیلم را به جشنواره فجر برساند.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم متفاوت امیر جعفری در فیلم جدید مهران مدیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..