تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوهای مناسب، موجب قهرمانی مان شد

رامهرمزی گفت: برنامه ریزی تیمی و اردوهای بلند مدت زمینه قهرمانی تیم را در قطر فراهم کرد.

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری: اردوی مناسب موجب قهرمانی شدفراز رامهرمزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان افزود: مسابقات جام باشگاه ها به میزبانی قطر مسابقات بسیار خوبی بود و تیم ملی حفاری موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها شد.

وی گفت: 3 تیم از ایران با ترکیب کامل در این مسابقات حاضر شدند و با توجه به حضور وزنه برداران قدرتمند بر سطح فنی این مسابقات افزودند بطوریکه وزنه برداران برای کسب موفقیت رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر داشتند.

رامهرمزی افزود: قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاه ها با توجه به برنامه ریزی های تیمی و اردوهای بلند مدتی که داشتیم توانستیم رکورد وزنه برداران را به حد نصاب مورد نظر برسانیم.

وی گفت: تیم وزنه برداری ملی حفاری برای ششمین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه ها شد. وزنه برداران تیم همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بکار گرفتند و با وجود سختی های بسیار قهرمان این دوره از رقابت های جام باشگاه ها شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوهای مناسب، موجب قهرمانی مان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..