تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبیدر با برد مقابل زنجان هم از صعود به دو بعد بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شامگاه روز دوشنبه ششم دی ماه با برگزاری دیدار های نهایی به کار خود پایان داد.

در گروه C این مسابقات تیم آبیدر سنندج در هفته پایانی در ورزشگاه ملک نیا میزبان رستگار دندی زنجان بود و در نهایت توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

حامد شیر علی و فرید زندسلیمی در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور گل های تیم آبیدر سنندج را به ثمر رساندند.

آبیدر سنندج در این مرحله از مسابقات نتوانست به مرحله بعد صعود کند و در سال آینده نیز در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور به عنوان نماینده استان کردستان حاضر خواهد شد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور ۶۵ تیم برگزار می شود و بازی ها را در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار خواهد شد.

تیم آبیدر سنندج در گروه C این مسابقات قرار دارد و با تیم های آلومنیوم آبسگون، عقاب تبریز، پاراگ تهران، رستگار دندی زنجان، افرا درب تبریز، شاهین مهر تهران، کاویان نقده، ماهان تندیس تهران، شهید باقری اسلام آباد، بهره برداری مترو تهران، فجر دهلران و مهرگان دره شهر ایلام هم گروه بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبیدر با برد مقابل زنجان هم از صعود به دو بعد بازماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..